چشم انداز مثبت تقاضای فلزات پایه در چین با وجود اختلافات تجاری

عصر معدن- تحلیل‌گران موسسه Fitch Solutions در آخرین ارزیابی خود اعلام کردند با وجود خطرات ناشی از تشدید اختلافات تجاری بین ایالات‌متحده و چین، چشم‌انداز تقاضای کلی چین برای فلزات در سه‌ماهه‌ چهارم سال ۲۰۱۹ مثبت است.;

چشم انداز مثبت تقاضای فلزات پایه در چین با وجود اختلافات تجاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، این موسسه انتظار دارد افزایش حمایت دولت از صنایع داخلی که از ابتدای نیمه دوم سال 2018 به اجرا درآمد، از تقاضای فلزات پایه در چین پشتیبانی خواهد کرد.
    اقدامات انجام‌شده به‌منظور تقویت زیرساخت‌ها، با شروع کار ساخت تعدادی پروژه در ماه‌های اخیر کلید خورده است. سنگ‌آهن و فولاد رشد تقاضای پایدار را در ماه‌های آینده شاهد خواهند بود.
    طبق دیدگاه تحلیل‌گران این موسسه، به دلیل این‌که دولت در مواجهه با اختلافات تجاری طولانی با ایالات‌متحده، محرک‌های هدفمند دیگری را برای بخش زیرساخت‌ها به اجرا خواهد گذاشت، تقاضای داخلی چین برای فلزات صنعتی در سه‌ماهه چهارم سال 2019 و در سال 2020 حمایت خواهد شد.
    چشم‌انداز توافق تجاری بین ایالات‌متحده و چین بدتر شده است و هر دو طرف در هفته‌های اخیر مواضع سختگیرانه‌ای اتخاذ کرده‌اند و اختلافات اساسی بین آن‌ها همچنان باقی‌مانده است. این بدان معنی است که جهان همچنان به دنبال سیاست‌هایی برای حمایت از صنایع سنگین برای تقویت رشد اقتصادی در سال 2020 خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر