بازدید رییس سازمان صمت جنوب کرمان از طرح بزرگ صنایع معدنی مس سرگز با پیشرفت کاری بالای ۸۰ درصد

عصر معدن- رئیس سازمان صمت جنوب کرمان به همراه نماینده منتخب مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از روند تکمیل طرح فرآوری مس سرگز اسفندقه بازدید کرد.;

بازدید رییس سازمان صمت جنوب کرمان از طرح بزرگ صنایع معدنی مس سرگز با پیشرفت کاری بالای ۸۰ درصد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، مسلم مروجی فرد در حاشیه این بازدید گفت: این کارخانه به همت و سرمایه گذاری شرکت توسعه صنایع مس جیرفت و با سرمایه گذاری بالغ بر 1000 میلیارد ریال، اکنون با پیشرفت بالای 80 درصد در حال تکمیل می باشد.

    وی افزود: اشتغالزایی این طرح صنایع معدنی برای 130 نفر به صورت مستقیم و بیش از 400 نفر به صورت غیر مستقیم باشد که ان شاالله طی 2 ماه آینده روند ساخت تکمیل و طرح به بهره برداری خواهد رسید.

    رئیس سازمان صمت جنوب کرمان همچنین بیان کرد: طی 3 سال گذشته، 5 طرح بزرگ فرآوری مس در شهرستان های جیرفت و قلعه گنج پایه گذاری شده که اولین آنها سال قبل در شهرک صنعتی جیرفت افتتاح و 4 طرح دیگر که این کارخانه هم یکی از آنهاست در حال تکمیل می باشند که 3 طرح تا شهریور ماه به بهره برداری خواهند رسید.

    مروجی فرد همچنین تاکید کرد: 6 طرح صنایع معدنی در حوزه های مس، طلا و کرومیت در جنوب کرمان در حال تکمیل می باشد، که جمعاً با سرمایه گذاری 4400 میلیارد ریال، برای 750 نفر اشتغالزایی کرده و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

    شایان ذکر است در جلسه ای که با اعظمی و همراهان وی در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برگزار شد، مروجی فرد خلاصهای از اقدامات انجام گرفته در سازمان، افتخارات کسب شده، نیازها و مشکلات پیش روی سرمایه گذاری جنوب را توضیح و اعظمی نیز با عالی توصیف کردن اقدامات سازمان علیرغم وجود مشکلات و کمبودها، برای حل مشکلات حوزه های صنعتی، معدنی و تجاری جنوب کرمان در همه زمینه ها قول مساعد داد.

    اخبار مرتبط

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر