افزایش ۰٫۵ درصدی قیمت جهانی مس

عصر معدن- روز دوشنبه ۹ مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۴۳ دلار رشد پیدا کرد و به هشت هزار و ۶۳۵ دلار رسید.;

افزایش ۰٫۵ درصدی قیمت جهانی مس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز دوشنبه 9 مرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه 6 مرداد ماه، 0٫5 درصد معادل 43 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، 2٫4 درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و 635 دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه 6 مرداد ماه، هشت هزار و 592 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه 9 مرداد ماه، 0٫5 درصد معادل 40 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، 2٫4 درصد رشد را تجربه کرد.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار 1 قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه 9 مرداد ماه، با افزایش سه هزار و 925 تنی، از 64 هزار و 425 تن به 68 هزار و 350 تن رسیده است.

    روز دوشنبه 9 مرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با 35 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه 6 مرداد ماه،با کاهش سه دلار بر تن همراه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر