رویکرد جدید آنگلوامریکن مشخص شد

عصر معدن- رئیس بخش مس شرکت انگلیسی آمریکایی انگلوامریکن در یک مصاحبه گفت: این شرکت که یکی از بزرگترین معدنچیان جهان است می‌تواند تولید را تا حدود یک سوم در معادن مس شیلی طی ۳ سال افزایش دهد، چرا که این معدن فناوری‌های جدید را تامین می‌کند.;

رویکرد جدید آنگلوامریکن مشخص شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، Hennie faul گفت: انگلوامریکن در سال جاری برای استفاده به عنوان یک مرکز فناوری آزمایشی، از معدن  Soldado - smaller در مرکز شیلی - تجهیز شده‌ که به آن اجازه می‌دهد تا آزمایش کامل محصولات و ایده‌های جدید را در زمان واقعی انجام دهد.
    وی با اشاره به اینکه اقدام یادشده فقط به منظور افزایش تولید نیست در ادامه افزود: این کار می‌تواند در بهره‌وری بین 20 تا 30 درصد افزایش داشته باشد". زیرا این تکنولوژی‌ها هنوز در مرحله آزمایش بودند و اثربخشی آن‌ها با حساب سپرده فرق می‌کند.
    این پروژه به تغییرات بالقوه بازدهی در بازی در منافع اصلی مس و انگلیس در شیلی کمک می کند، Los Bronces و Collahuasi هر دو آن‌ها از جمله بزرگ‌ترین معادن مس در جهان هستند.
    معدنچیان در سراسر جهان به دنبال راه اندازی رفاه و کارآیی با تکنولوژی بالا از عملیات خود از هوش مصنوعی تا یادگیری دستگاه برای افزایش بهره وری هستند، زیرا استفاده از آب، زمین و انرژی به طور فزاینده مورد بررسی قرار می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر