رشد هشت دلاری قیمت مس

عصر معدن- روز دوشنبه دوم مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰٫۱ درصد افزایش یافت و به هشت هزار و ۴۳۰ دلار رسید.;

رشد هشت دلاری قیمت مس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز دوشنبه دوم مرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه 30 تیر ماه، 0٫1 درصد معادل هشت دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، 0٫4 درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و 430 دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه 30 تیر ماه، هشت هزار و 422 دلار بود.

    قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه دوم مرداد ماه، 0٫2 درصد معادل 19 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین بدون تغییر باقی ماند.

    روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه دوم مرداد ماه، با افزایش 325 تنی، از 59 هزار و 900 تن به 60 هزار و 225 تن رسیده است.

    روز دوشنبه دوم مرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با 38 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه 30 مرداد ماه،با افزایش 11 دلار بر تن همراه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر