اختصاص قرارداد ۳۷۵ میلیون دلاری به اتحادیه (UMA)

عصر معدن- AngloGold Ashanti قرارداد استخراج معادن ۳۷۵میلیون دلاری را به اتحادیه معدن زیرزمینی (UMA) در پروژه بازسازی Obuasi در غنا اختصاص داده است.;

اختصاص قرارداد ۳۷۵ میلیون دلاری به اتحادیه (UMA)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»  UMA سرمایه گذاری مشترک (JV)  بین خدمات معدن آفریقایی زیرزمینی  (AUMS) و پیمانکار استخراج معادن غنا Rocksure International است.  AUMS دارای 70 درصد سهام UMA است و Rocksure 30درصد باقی مانده است.
    تحت شرایط قرارداد که برای مدت 5سال معتبر است، UMA مجموعه کاملی از خدمات استخراج زیر زمینی را در Obuasi ارائه خواهد داد. شرکت کنندگان تجهیزات اصلی سرمایه را تامین خواهند کرد.
    مدیرارشد عملیات Blair Sessions گفت: "ما خوشحال هستیم که رابطه مان را با AngloGold Ashanti  بیشتر گسترش دهیم و منتظریم تا با همکاری مشتری، Rocksure و جامعه محلی همکاری کنیم . همچنین با استفاده از روش های معدنکاری مدرن و کارآمد، حمایت از تأمین کنندگان محلی و ارائه فرصت های شغلی و آموزشی به غنانی ها این همکاری را افزایش دهیم.
    قراردادهای کاری نیز  پیش بینی می شود که در سه ماهه اول سال آینده آغاز شود. انتظار می رود در طول دوره قرارداد حدود 550 شغل ایجاد شود.
    معاون برنامه ریزی و اجرایی فنی شرکت AngloGold Ashanti گفت:  Obuasi سرمایه‌گذاری مهمی در غنا است و ما با دولت غنا سخت تلاش کردیم تا مجدد توسعه این معدن به عنوان یک عملیات مدرن پیشرفت کنیم.
    این جایزه قرارداد یک نقطه عطف عمده برای شروع تولید در Obuasi بوده و ارائه نتایجی است که به نفع اقتصاد ملی، منطقه ای و محلی خواهد بود

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر