از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت؛

امضای ۵ قرارداد با سرمایه‌گذاری ۶۶۰ میلیون دلار در منطقه ویژه خلیج فارس

عصر معدن- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از انعقاد پنج قرارداد با سرمایه‌گذاری ۶۶۰ میلیون دلار از ابتدای سال جاری تاکنون در این منطقه اقتصادی خبر داد.;

امضای ۵ قرارداد با سرمایه‌گذاری ۶۶۰ میلیون دلار در منطقه ویژه خلیج فارس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، حسن خلج طهرانی در راستای تاکید منویات مقام معظم رهبری، پشتیبانی از صنایع و مانع زدایی از فعالیت سرمایه‌گذاران را هدف اصلی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خواند و افزود: در فروردین و اردیبهشت امسال پنج قرارداد در زمینه‌های تولید و بسته‌بندی قیر، تولید شمش سرب و روی، تولید حلال‌های شیمیایی، تولید اسید فسفریک و ورق فولادی به امضا رساندیم که امیدواریم سبب اشتغال‌زایی گسترده در منطقه شود.
    وی میزان اشتغال‌زایی مستقیم این طرح‌ها را حدود 1100 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: چنین حجم از سرمایه‌گذاری چرخ‌های اقتصاد منطقه را بیش از گذشته به حرکت درخواهد آورد.
    مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس تصریح کرد: با توجه به جذب سرمایه گذاری انجام شده در سال گذشته و دو ماه سال جاری، 14 سرمایه گذار جدید بالغ بر 3915 میلیون دلار سرمایه گذاری در این منطقه جذب شد.
    مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس افزود: امیدواریم با توجه به اقدامات توسعه ای در این منطقه اقتصادی، بتوانیم به توسعه‌ی اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در کشور، به ‌ویژه استان هرمزگان کمک کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر