ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان

عصر معدن- با  بهره گیری از پتانسیل هلدینگ صنایع ومعادن ماهان جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب ارتقاء پیدا می کند.;

ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، با استعفای سید ابوتراب فاضل ، صادق جاهد خطیبی مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن ماهان که با حفظ سمت سرپرست این مجتمع منصوب گردیده است  با حضور در شورای مدیران این مجتمع از حمایت همه جانبه و بهره مندی از پتانسیل هلدینگ ماهان خبرداد و گفت : با بهره گیری از پتانسیل این هلدینگ جایگاه ویژه مجتمع فولاد صنعت بناب که از لحاظ اقتصادی و اجتماعی حائز اهمیت است ارتقا پیدا می کند .

    صادق جاهد خطیبی با تقدیر از اقدامات انجام یافته در زمان مدیریت قبلی افزود : نیاز به تلاش مضاعف برای برداشتن قدم های محکم تر در حال حاضر الزامی است،   مدیرعامل سابق مجتمع اقداماتی موثری را در یکسال اخیرانجام داده اند که قابل تقدیر است  بنابراین برای دستیابی به جایگاه واقعی باید قدم های موثرتر و محکم تری را برداریم تا به سود خالص دست پیدا کنیم.

    مدیرعامل صنایع معادن ماهان با تاکید بر تولید محصولی با ارزش افزوده بالاتر عنوان کرد : در شرایط فعلی تولید محصولی با ارزش افزوده بالاتر را در دستور کار خواهیم داشت و راستای پایه گذاری سیستم های مدیریتی و تولیدی مناسب حرکت خواهیم کرد.

    سرپرست مجتمع فولاد صنعت بناب در پایان گفت :  از تمامی مدیران می خواهم که با  ایجاد امنیت روانی و بستر مناسب تولید به فعالیت بپردازند و برنامه ای برای کاهش یا تعدیل نیرو نخواهیم داشت .

     شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ صنایع و معادن ماهان وابسته به گروه مالی گردشگری در حال حاضر با دو واحد ذوب و ریخته گری و هفت خط نورد در حال فعالیت است و محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی را روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر