سرمایه گذاری " Barrick Gold" در آرژانتین/ عمر معدن طلای ولادرو افزایش می‌یابد

عصر معدن- شرکت "باریک "برای تمدید عمر معدن ولادرو ۳۴ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد.;

سرمایه گذاری " Barrick Gold" در آرژانتین/ عمر معدن طلای ولادرو افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» مارک بریستو مدیرعامل شرکت باریک گلد،  اعلام کرد که این شرکت قصد دارد 34 میلیون دلار در عملیات Veladero در غرب آرژانتین با ایده تمدید عمر معدن تا سال 2028 سرمایه گذاری کند.
    Veladeroدر سال  2018 توانست 278،000 اونس طلا تولید کند و در حال حاضر ، منابع طلای استنباط شده آن به 555،000 اونس افزایش می یابد. پیش بینی می شود در سال 2019 این معدن بین 230،000 تا 250،000 انس فلز زرد تولید کند.
    در یک رویداد خبری در شهر پایتخت ایالت سان خوان، جایی که معدن در آن قرار دارد، Bristow گفت که شرکت کانادایی که او رهبری می‌کند، می‌خواهد Veladero را به سال‌های پرافتخار خود بازگرداند.

    وی گفت: از سال 2005 تا 2018 این عملیات 8.7 میلیون اونس طلا تولید کرده است که از این میزان 10،6 میلیارد دلار فروخته شده و 2.5 میلیارد دلار حق امتیاز برای کشور آمریکای جنوبی ایجاد کرده است. از این درآمد عظیم نیز برای پرداخت 648 میلیون دلار حقوق و 5.7 میلیارد دلار خرید به پیمانکاران محلی استفاده شد.

    وی گفت: "برخی از این ارزش در اطراف معادن باید به جوامع اطراف معدن بروند. ما برخی از این ارزش را به دست می آوریم و از آن با کمک رهبران جوامع ، زیرساخت ها و فعالیت‌های اقتصادی اقتصادی که می توانند پس از بسته شدن معدن ادامه یابند، برای توسعه استفاده می کنیم.

    مدیرعامل تولیدکننده برتر شمش در جهان همچنین از این میزان یادآور شد که این شرکت برای تامین اطمینان از دسترسی شهرها و روستاهای اطراف معدن به آبهای تمیز در کارخانه های آب سرمایه‌گذاری می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر