رییس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد:

شیب ارزانی طلا کندتر شده اما همچنان ادامه دارد

عصر معدن- رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار امروز، اعلام کرد شیب این روند کاهشی در بازار امروز کندتر شده اما آرامش همچنان حکمفرماست و قیمت‌ها در آینده نیز پایین‌تر خواهد آمد.;

شیب ارزانی طلا کندتر شده اما همچنان ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، ابراهیم محمدولی با بیان این مطلب ادامه داد: همچنان روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا ادامه دارد و با وجود برخی اقدامات انجام شده از سوی برخی دستگاه‌ها که باعث کندتر شدن آهنگ کاهش قیمت طلا و سکه شده است، وضعیت بازار گویای روند نزولی قیمت‌ها بوده و پیش‌بینی می‌شود در آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.

    رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران افزود: امروز قیمت هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون و 680 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز سه میلیون و 550 هزار تومان است. همچنین نیم سکه یک میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 100 هزار تومان و سکه گرمی 650 هزار تومان معامله می‌شود.

    وی ادامه داد: هر مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 470 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار، 339 هزار و 400 تومان فروخته می‌شود و قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی نیز 1239 دلار است.

    رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز نسبت به روزهای ابتدایی هفته گذشته روند کاهشی دارد، اما در برخی روزهای این هفته و حتی در ساعاتی، قیمت‌ها نسبت به چهارشنبه عصر و پنجشنبه هفته گذشته بدون تغییر مانده و حتی افزایش جزئی را تجربه کرده است، چرا که بانک ملی قیمت دلار را ناگهان حدود 500 تومان افزایش داد که خود رشد نسبی قیمت را در بازار دامن زد اما وضعیت بازار نشان می‌دهد که کاهش قیمت‌ها تا رسیدن قیمت طلا ، سکه و حتی ارز به نرخ واقعی خود، ادامه دارد

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر