اسرار معدن هنوز پابرجاست

عصر معدن- علیرغم سرمایه گذاری قابل توجه و گام های بسیار خوب در فناوری های جدید ، استخراج معادن و اکتشاف هنوز هم می تواند یک صنعت غیرقابل پیش بینی باشد. از اکتشافات علمی اخیر گرفته تا ناگفته های ناخوشایند قیمت کالاها ، و... را می توان بزرگترین رازهای مربوط به معدن دانست.;

اسرار معدن هنوز پابرجاست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در سال 2012 ، گروه مشاوره بوستون اظهار داشت که "اکتشاف مواد معدنی در معرض بحران است" ، زیرا هزینه های اکتشافی و کاهش نرخ حفاری های موفق روند اکتشاف را به همان اندازه پرهزینه و بی ثمر ساخته است.
    این پدیده با این واقعیت پیچیده می شود که بسیاری از بزرگترین ذخایر معدنی جهان در کشورهایی با نهادهای نظارتی ضعیف تر و دولت های محلی واقع شده اند، با گزارش Euractiv در اوایل سال جاری که بیش از نیمی از "ذخایر اصلی" جهان در کشورهایی با سرانه درآمد ناخالص ملی 10 دلار در روز یا کمتر. این ترکیب هزینه های بالا، محصولات تحت تأثیر و عدم ثبات اداری به توصیف بخش اکتشاف به عنوان یکی از عدم اطمینان و ناشناخته ها کمک کرده است.
    این موضوعات چالش هایی را برای غلبه بر ما ایجاد می کند و در حالی که بسیاری همچنان حل نشده هستند، اما پتانسیل حل بسیاری از این رازها وجود دارد. از پیشرفت های علمی در سوئد گرفته تا فشارهای عمومی بر سازمان بین المللی دریا (ISA) ، اکتشاف معادن اسرار و چالش های بی نظیری را ارائه می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر