بخش خصوصی از مالیات معاف شود

عصر معدن- رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران گفت: اگر بخش خصوصی راه بیافتد بدنه دولت کوچکتر می شود. از طرفی بودجه پیشنهادی کفاف تقاضای بودجه بخش خصوصی را نمی کند.;

بخش خصوصی از مالیات معاف شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از اطلاع رسانی شبکه خبر، بهرام شکوری در گفتگو با تیتر امشب با بیان اینکه با افزایش قیمت دلار مواجه هستیم، گفت: مقدار زیادی از بودجه بخش خصوصی برای خرید تجهیزات و پرداخت مالیات صرف خواهد شد.

    وی گفت: صرفا تخصیص بودجه اشتغال ایجاد نمی کند، هرگاه بنگاه های اقتصادی توسعه یابد به سمت ایجاد تولید و اشتغال پیش می رود.

    شکوری با بیان اینکه سال 98 برای بخش خصوصی سال بدی خواهد بود افزود: فعالان اقتصادی مجبورند بجای استفاده از سرمایه شرکای خارجی یا استفاده از کمک نقدی دولت بصورت وام از دولت از بودجه خصوصی خود استفاده کند.
    به گفته وی، بخش خصوصی با پرداخت هزینه زیادی که برای راه اندازی کارخانه و تولید صرف کرده تا زمانی که به تولید این کارخانه به سود برسد باید از پرداخت مالیات معاف شود.
    رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران افزود: هیچکدام از بانک ها پروانه بهره برداری را به عنوان وثیقه قبول نمی کنند.
    او گفت: نباید اعتماد مردم را بعنوان سرمایه اصلی از دست داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر