افزایش تولید جهانی طلا در ۴ سال آینده

عصر معدن- طبق یک تحقیقات جدید، تولید طلا با بالا رفتن اندک قیمت این فلز و توان مالی قوی‌تر شرکت‌های معدنی، در فاصله سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ رشد خواهد کرد.;

افزایش تولید جهانی طلا در ۴ سال آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، شرکت تحقیقات بازار "فیتچ سولوشنز" در گزارشی پیش‌بینی کرد تولید جهانی طلا از 104 میلیون اونس در سال 2018 به 115 میلیون اونس تا سال 2022 رشد می‌کند و میانگین رشد تولید سالانه 2.6 درصد خواهد بود و قیمت هر اونس به 1275 دلار در سال 2018 و 1400 دلار تا سال 2022 بالغ می‌شود.

    روسیه با رشد چهار درصدی تولید در سال 2018 در مقایسه با نرخ 0.8 درصد در سال میلادی گذشته، در روند رشد تولید طلا پیشرو خواهد بود.

    فیتچ اعلام کرد تولید روسیه در بلندمدت رشد خواهد کرد زیرا 19 پروژه قرار است راه اندازی شوند. یکی از این پروژه‌ها، ناتالکای شرکت پولیوس گلد است که تا پایان سال با ظرفیت تولید 420 تا 470 هزار اونس در سال، به طور کامل عملیاتی می‌شود.

    همچنین پیش‌بینی می‌شود تولید آمریکا رشد مستمری خواهد داشت و از هشت میلیون اونس در سال 2018 به 8.6 میلیون اونس در سال 2022 افزایش پیدا می‌کند.

    طبق این تحقیقات، عامل رشد تولید طلا، بهبود قیمت‌ها و پروژه‌های جدید و قدیمی خواهد بود و معدنکاران کوچک در این زمینه پیشتاز خواهند بود.

    بر اساس گزارش ماینینگ، تولید چین در یک دهه آینده به دلیل کاهش عیار سنگ‌های معدنی، استانداردهای محیط زیستی سخت گیرانه و تمرکز معدنکاران روی دارایی‌های کم هزینه، کاهش پیدا خواهد کرد.

    با وجود این حقیقت که تولید طلای چین در سال 2017 بر مبنای سالانه 8درصد کاهش یافت و به 14.8 میلیون اونس رسید اما انتظار می‌رود این کشور بزرگترین تولیدکننده سنگ معدنی طلای جهان بماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر