سیاست معدنکاران طلا در ۲۰۱۹ چیست؟

عصر معدن- معدنچیان طلا در سال ۲۰۱۹ همچنان با احتیاط عمل خواهند کرد.;

سیاست معدنکاران طلا در ۲۰۱۹ چیست؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»،  براساس گزارش جدید Fitch Solutions انتظار می رود معدنچیان طلا همچنان به کاهش هزینه ها در سال 2019 متعهد باشند.
    باتوجه به اطلاعات منتشر شده، با وجود این واقعیت که قیمت ها به طور متوسط 1300 دلار در هر اونس پیش بینی می شود و بیشترین هزینه های تولید ناخالص  معدنچیان باید زیر 900 دلار در هر تن باشد، بزرگترین شرکت های جهان احتمالا برای کاهش بدهی متعهد به کاهش هزینه‌ها هستند.
    برآورد مخارج سرمایه برای 2019 نشان می‌دهد اگرچه شرکت‌های طلا در سال 2016 یک گوشه اقتصادی پیدا کردند، اما هزینه‌ها به اوجشان همچون دهه های قبل باز نخواهند گشت. به این ترتیب به جای سرمایه‌گذاری سبز، سرمایه گذاری دوباره در سرمایه‌گذاری قهوه ای به کار گرفته خواهد شد. "انتظار می رود، فعالیت‌های کمپانی M & A بیشتر از طریق صنعت، به ویژه پس از ادغام Barrick-Randgold که در ژانویه 2019 تکمیل شد)، از طریق صنعت فیلتر شوند که پویایی صنعت طلا را با ایجاد بزرگترین شرکت استخراج طلا در جهان با بیشترین تمرکز  از یک دارایی طلا در بازار تغییر داده‌ است."
    سرمایه‌گذاری خارجی سبز
    در سرمایه گذاری خارجی سبز، شرکت مادر که فعالیت خود را در کشور اصلی خود گسترش داده، به ایجاد یک واحد زیرمجموعه جدید در کشوری دیگر اقدام می‌کند. در این نوع سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذار خارجی به ایجاد ظرفیت های تولیدی و ظرفیت اشتغال جدید از طریق ساخت کارخانه و خط تولید در کشور مقصد اقدام می‌کند.
    سرمایه‌گذاری خارجی قهوه ای
    در سرمایه‌گذاری خارجی قهوه ای، سرمایه گذاران خارجی به منظور کاهش هزینه های ورود به کشورهای مقصد به خرید خطوط تولید موجود و تولید محصولات مد نظر خود در کشور مقصد اقدام می‌کند. این روش عمدتا در مورد خرید شرکت های بزرگ و مطرح تولیدی رخ می دهد که خریداران آن از روش تولید و شیوه کارکرد و بازار های فروش شرکت به خوبی مطلع هستند و قصد ندارند تغییرات چندانی در وضعیت تولید شرکت ایجاد کنند.
    Fitch همچنین افزایش سرمایه گذاری های مشترک را پیش بینی می کند که به عنوان استراتژی هایی برای کاهش ریسک ها به ویژه در کشورهای ناپایدار مورد استفاده قرار می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر