سرمایه گذاری BHP در یک پروژه زیرزمینی

عصر معدن- BHP تصمیم نهایی برای سرمایه گذاری در پروژه Jansen potash را برای سال ۲۰۲۱ تعیین می کند.;

سرمایه گذاری BHP در یک پروژه زیرزمینی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، BHP  که یک شرکت معدنی انگلیسی- استرالیایی است اعلام کرده که تصمیم نهایی سرمایه گذاری (FID) را برای پروژه Jansen potashدر کانادا در سال 2021 اتخاذ خواهد کرد.

    پروژه Jansenیک پروژه توسعه پتاس زیرزمینی پیشنهادی واقع در ساسکاچوان ، در عمق 900 تا 1000 متر است. پیش بینی می شود این معدن یکی از بزرگترین معادن پتاس جهان به محض تکمیل باشد که سالانه حدود 8 میلیون تن پتاس قابل فروش با ظرفیت کامل تولید کند. همچنین عمر تخمین زده شده آن حدود 70 سال است.

    در بررسی عملیاتی BHPبرای سه ماهه سوم (Q3) سال 2019 ، این شرکت اظهار داشت که این پروژه در فوریه 2021 برای FIDبه هیات مدیره ارائه می شود.

    براساس BHP، هیات مدیره 144میلیون دلار برای کارهای مهندسی برای پشتیبانی از برنامه ریزی پروژه و نهایی سازی راه حل بندر مورد نیاز برای ساخت FIDتصویب کرده است. مبلغ 201 میلیون دلار اضافی نیز برای ریسک بیشتر پروژه، با تمرکز بر دامنه کار معدن، پیشبرد سایر کارهای تأمین و مهندسی و کارهای آماده سازی برای زیرساخت های زیرزمینی تصویب شد.

    BHP  پیش از این 2.7 میلیارد دلار برای پروژه Jansenسرمایه‌گذاری کرده بود و در ماه مه 2019 اعلام کرد که برای اتمام مرحله اول ساخت این پروژه باید سرمایه 5.3 میلیارد-5.7 میلیارد دلاری دیگر سرمایه گذاری کند.

    در فوریه 2011 تأییدیه بیانیه تأثیرات زیست محیطی به این شرکت اعطا شد و قرار بود اولین تولید تا سال 2015 آغاز شود.

    اندرو مکنزی ، مدیرعامل BHPدر کنفرانس جهانی معادن و فلزات در بانک مرکزی آمریکا در مه 2019 صحبت کرد و گفت: "ما مطالعه Jansenرا در مرحله اول ادامه می دهیم و شفت ها را به پایان می رسانیم تا بازده ها و خطرآفرینی این پروژه پتاس چند نسل را بهینه کنیم. - کارهایی که به خوبی ادامه می یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر