خریداران الماس در نیویورک چه کسانی هستند؟

عصر معدن- خریداران الماس نیویورک می‌گویند: متخصص در خرید الماس مانند حلقه های الماس، گردنبند الماس، الماس بزرگ، الماس نادر و... هستند.;

خریداران الماس در نیویورک چه کسانی هستند؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از رویترز، خریداران الماس می‌گویند اگر شما الماس‌های قدیمی، حلقه‌های الماس یا جواهرات از دوست یا همسر سابق خود داشته باشید، ما بهترین مکان برای فروش همه جواهرات الماستان را برای پول بیشتر  در اختیار شما می گذاریم. (اطلاعات بیشتر در مورد فروش الماس را می‌توان در صفحه خریداران نیویورکی الماس بدست آورد).

    تجار این سنگ ارزشمند می‌گویند که ما فروش الماس برای پول بیشتر را انجام می دهیم ، ما تایید شده ایم و می‌توانیم بیشترین پول را برای هر جواهری که باید بفروشیم بدست آوریم. زیرا ما مشتری انواع الماس از ریزترین الماس گرفته تا الماس کوچک، حلقه نامزدی، انگشتر نامزدی  و...  هستیم.

    این افراد همچنین انواع الماس رنگی مانند الماس قرمز، بنفش، قهوه‌ای و زرد را نیز می‌خرند؛ از طرفی آنها حلقه‌های نامزدی الماس، و هرچیزی که طلا یا الماس داشته باشد را خریداری می‌کنند. در واقع آنها در خرید و فروش همه سنگ‌های الماس و قطعات در منطقه نیویورک تخصص دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر