غریب پور خبر داد:

همکاری ایمیدرو و استانداری فارس در طرح‌های اکتشافی برای احیای معادن کوچک

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو از آمادگی این سازمان به منظور توسعه معادن استان فارس و رفع نیازهای مالی طرح ها خبر داد.;

همکاری ایمیدرو و استانداری فارس در طرح‌های اکتشافی برای احیای معادن کوچک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو این سخنان را در سفر به استان فارس اعلام کرد.

    رییس هیات عامل ایمیدرو به همراه مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به منظور بررسی طرح احیای معادن کوچک مقیاس و اکتشاف معادن شمال و شمال شرق استان فارس، اکتشاف جنوب استان (دولومیت لامرد ) و سایر طرحهای صنعتی و معدنی به این استان سفر کرد.

    در این زمینه جلسه رونق تولید و بررسی نحوه مشارکت ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در طرح های صنعتی و معدنی، طرح های اکتشافی و زیر ساختی به ویژه مشارکت در طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس برگزار شد.

    بنابر اعلام رئیس هیات عامل ایمیدرو، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، آمادگی خود را برای رفع نیاز مالی در اکتشاف مواد معدنی استان فارس را اعلام کرده است.

    در این نشست وجیه الله جعفری مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران طی سخنانی گفت: طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک‌مقیاس با هدف استفاده از سرمایه‌های بخش خصوصی، افزایش تولید مواد معدنی، توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه‌یافته مورد توجه است.

    وی اضافه کرد: در این راستا بسیج کمک های دولت برای راه اندازی طرح ها، شناسایی سرمایه گذاران، شناسایی سرمایه پذیران و همکاری با انجمن ها و تشکل ها در شمار برنامه های ایمیدرو به منظور تسریع در اجرای طرح ملی احیای معادن کوچک خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر