جذابیت سرمایه گذاری در سکه برای بریتانیایی‌ها

عصر معدن- سرمایه‌گذاری روی طلا به شکل های مختلف همچون ضرب سکه، شمش و ... در بسیاری از کشورها مورد توجه قرار دارد. به عنوان مثال کشور انگلستان یکی از این کشورهاست و حاکمان آن طلا را در حاشیه پایین عرضه می‌کنند.;

جذابیت سرمایه گذاری در سکه برای بریتانیایی‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، سرمایه گذاران در بریتانیا( انگلستان)  به دلیل قوانین تعریف شده برای خریداران و شرکت‌کنندگان در مناقصه قانونی  برای خرید سکه، از مالیات معاف هستند.
    Gold Coins یکی از این سکه ها است که Royal Mint تولید کننده آن بوده و با وزنی معادل 7.98 گرم عرضه شده است. این سکه حاوی  7.322 گرم طلای خالص و  قطر 22.05 میلی متر است و ضخامتی 1.52 میلی متر را دارا است. این سکه نیز در بورس موجود است.
    توصیه برای خرید سکه های طلای دولتی همواره وجود دارد. زیرا همانگونه که گفته شد، سکه های طلای دولتی برای سرمایه گذاران انگلستان بدلیل معاف بودن از مالیات، با جذابیت همراه است.
    آنها می گویند که شمش‌های طلا و طلای خود را در حق بیمه بسیار رقابتی عرضه می‌کنند. در واقع شرایط خوب و عادلانه ای در سال برای خریداران و سرمایه گذاران سکه طلا وجود دارد.
    برای سکه های Gold Coins به منظور ارائه بهترین قیمت‌گذاری حاکمان، ارائه و انتخاب سکه براساس در دسترس بودن سهام خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر