" شگفتی جدید " در ذخیره گرافیت کلید می خورد

عصر معدن- یک معدنچی کانادایی و اولین گروه ملی این کشور با یکدیگر درباره پروژه " شگفتی جدید " همکاری می‌کنند.;

" شگفتی جدید " در ذخیره گرافیت کلید می خورد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، کانادا با چند پروژه مختلف به سمت جلو حرکت می‌کند و این پروژه ها شامل فرایندهای مشاوره پیچیده با جوامع، سرمایه‌گذاری Zenyatta مستقر در اونتاریو است. همچنین شروع همکاری با سازمان ملی Constance Lakeبرای توسعه پروژه گرافیت آلبانی نیز در همین زمینه اعلام شده است.
    به نظر می رسد ذخیره گرافیت آلبانی در شمال شرقی اونتاریو، حدود 30 کیلومتری شمال بزرگراه Trans-Canada، بزرگترین ذخایر گرافیت با خلوص بالا در این منطقه است.
    در طول مرحله اکتشاف، دو لوله عمودی شکل که حدود 500 متر طول دارند و در عمق باز هستند، کشف شدند.
    حال که چنین مرحله ای به پایان رسیده، Zenyatta  بر این عقیده است که مرحله ابتدایی توسعه را با استفاده از نقش اولویت Constance Lake First Nation ، آغاز کند.
    مدیرعامل شرکت، Don Bubar، گفت: این تصمیم براساس این حقیقت استوار است که Constance Lake  تنها نزدیک‌ترین منطقه نیست، بلکه به این دلیل است که همه کارها باید انجام شود.
    از نظر  Bubar ، بیشتر معادن در آینده در شمال کانادا قرار خواهند گرفت که قلمرو سنتی بسیاری از جوامع بومی است. بنابراین، منطقی است که آنها به عنوان سرمایه گذاران فعال درگیر شوند. "این چیزی است که مدیرعامل شرکت یادشده آن را به عنوان آینده در اینجا برای کل صنایع معدنی در کانادا به پیش می برد اما جوامع سنتی نه تنها شرکت کنندگان منفعل و نه تنها شرکت کنندگان اقلیت در توسعه معادن بلکه رهبران آینده صنعت معدن هستند. "

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر