حضور فولاد خراسان در پنجمین نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجیکستان

عصر معدن- پنجمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور شرکت فولاد خراسان و با محوریت خراسان رضوی از ۳۰ آذر ماه به مدت ۴ روز در شهر دوشنبه پایتخت جمهوری تاجیکستان گشایش یافت.;

حضور فولاد خراسان در پنجمین نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجیکستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» آیین گشایش این نمایشگاه اختصاصی با حضور استاندار خراسان رضوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوشنبه، وزیران اقتصاد و تجارت، صنعت و تکنولوژی، سرمایه‌گذاری جمهوری تاجیکستان و سفرای ژاپن، کره، هند، پاکستان، افغانستان، اوکراین، قرقیزستان برگزارشد.

    در جریان برگزاری این نمایشگاه، مهندس رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی به همراه هیات عالی تاجیک با حضور در غرفه فولاد خراسان مورد استقبال قرار گرفتند و معاون  «برنامه ریزی و فناوری» و مدیران «روابط عمومی» و «صادرات» فولاد خراسان  درباره سطح کیفیت و ویژگی‌های محصولات و ظرفیت تولید فولاد خراسان و توانمندی‌های این شرکت در امر صادرات به آسیایی میانه، به ویژه از طریق ناوگان ریلی توضیحات کاملی به هیات رسمی بازدیدکننده ارایه کردند.

    مجتمع فولاد خراسان، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد در شرق کشور، با هدف معرفی محصولات و توانمندی های خود در زمینه تولید و صادرات فولاد، تبادل اطلاعات بازرگانی، گسترش مبادلات تجاری و جذب سرمایه گذار در این نمایشگاه با دایر کردن غرفه درکنار 85 شرکت حضوری فعال دارد.

    در این نمایشگاه که از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد برگزار می شود، شرکت های تولیدی و فعالان اقتصادی در بخش های صنایع غذایی، بهداشتی، درمانی، بخش های مختلف تولیدی، ماشین آلات کشاورزی، مصالح ساختمانی، صادرات خدمات فنی و مهندسی، فرش و لوازم خانگی، خدمات فرهنگی و... حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر