حضور رایگان تعدادی از شرکت‌های فعال حوزه فلز در نمایشگاه فروم آستوریاس

عصر معدن- بر اساس مذاکرات کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (کهربا) زمینه حضور رایگان تعدادی از شرکت‌های فعال حوزه فلز در ششمین فروم صنایع فلزی آستوریاس (۶th Asturias Metal Industry Forum) در کشور اسپانیا فراهم شده است.;

حضور رایگان تعدادی از شرکت‌های فعال حوزه فلز در نمایشگاه فروم آستوریاس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، ششمین فروم صنایع فلزی آستوریاس برای 3 روز بستری فراهم می‌کند که تجار و بازرگانان سراسر دنیا می‌توانند تجربه و تجارب جدید و طرح‌های همکاری خود را آغاز کنند.

    این فروم یک شتاب‌دهنده کسب و کار بوده که شرکت کنندگان در آن می‌توانند ضمن آگاهی از ساختار صنعتی آستوریاس جلسات فردی با غرفه‌داران برگزار کنند.

    همچنین در این فروم بستری فراهم می‌شود که شرکت‌ها شرکای جدید پیدا کرده و شبکه فروش خود را گسترش دهند.

    اطلاعات نمایشگاه به صورت کامل در سایت https://forometal.asturex.org قابل دسترسی است، این درحالی است که شرکت در رویداد و امکان ورود به مرحله ارزیابی برای حضور به صورت رایگان و با تسهیلات ذکرشده تنها به تعداد محدودی در اختیار کهربا قرار گرفته است.

    متقاضیان تا 26 فروردین ماه مهلت دارند برای شرکت در این نمایشگاه از طریق https://evnd.co/jLrVU ثبت نام کنند و پس از پایان مهلت ارسال اطلاعات تمامی مراحل پیگیری از طریق ایمیل به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

    پس از ارسال مدارک، تمام مستندات نهایتاً توسط Asturex ارزیابی خواهد شد و بر مبنای اطلاعات دریافتی و معیارهای Asturex شرکت‌های منتخب به کهربا اعلام می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر