رییس بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا:

ایتالیا به دنبال بازار سنگ ایران است

عصر معدن- دهمین نمایشگاه سنگ ایران چندی پیش برگزار شد و در آن هیاتهایی از کشورهای مختلف از جمله ایتالیا نیز حضور داشتند و مذاکراتی با فعالان صنعت سنگ ایران انجام دادند.;

ایتالیا به دنبال بازار سنگ ایران است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳:۰۰

    رییس بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا در گفت وگو با «عصرمعدن» درباره صنعت سنگ اظهار کرد: فناوری صنعت سنگ یک فناوری بسیار قوی بوده و سال‌هاست که بین 2کشور ایران و ایتالیا در این زمینه همکاری وجود دارد.
    «آگوستو دی جیاچینتو» همچنین در خصوص نتایج حاصل از جلسه هیات ایتالیایی با قعالان صنعت سنگ ایران گفت: ایتالیا از اینکه ایران را به عنوان یک بازار خوب در اختیار دارد خوشحال بوده و امید می رود مرکز تحقیقاتی سنگ که قرار است با همکاری ایران و ایتالیا ایجاد شود، تا آخر سال جاری میلادی افتتاح شود.
    وی ادامه داد: البته این مرکز تنها به بحث فناوری و تجهیزات نخواهد پرداخت. بلکه دوره آموزشی برای تجارت سنگ نیز در این مرکز نیز برگزار خواهد شد.
    وی در ادامه سخنانش افزود: بنده برای اولین بار بود که از نمایشگاه سنگ ایران را بازدید می‌کردم و موضوع جالبی که توجهم را به خود جلب کرد تنوع بسیار بالای سنگ در ایران همچون اونیکس و مرمر بود که به طور قطع تولیدکنندگان قصد فروش این سنگها را به دیگر کشورها داشتند. از سوی دیگر تمام شرکت‌های ایرانی تولیدکننده سنگ، با فناوری ایتالیایی نیز آشنا هستند. ما نیز در این نمایشگاه بعد از مذاکره با فعالان صنعت سنگ ایران به نتابج مثبتی رسیدیم و به ادامه همکاری با صنعت سنگ ایران امیدوار شدیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر