طلا همچنان درگیر نوسانات قیمتی

عصر معدن- در۲ هفته گذشته شاهد تغییرات در بازار فلزات بوده ایم که یکی از مهم ترین اتفاقات را می توان کاهش قیمت طلا بوده است. اما پیش بینی ها حاکی از آن است که طلا در هفته های آتی اوج می گیرد.;

طلا همچنان درگیر نوسانات قیمتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» از تاریخ  29/6/2018 تا 20/7/ 2018  اگرچه روند قیمتی طلا در بازارهای جهانی با نوساناتی هیجانی همراه بود، ولی به طور کلی روندی نزولی داشت. لازم به ذکر است قیمت طلا در هفته گذشته از میانگین 1248.400 دلار به ازای هر اونس در تاریخ 16 ماه جولای سال 2018 میلادی، به میانگین قیمت  1254.775 دلار به ازای هر اونس در تاریخ 20 ماه جولای سال میلادی جاری، رسید.

    گروه تحلیلی کارگزاری سی ولکس در گزارشی نوشت: با توجه به شواهد و اندیکاتورهای موجود در تحلیل تکنیکال، به نظر می‌رسد روند بلند مدت طلا صعودی است، هرچند که ممکن است طلا در این بین اصلاح قیمت نیز داشته باشد.
    در هفته گذشته طلا روندی نزولی داشت و برای هفته معاملاتی آتی، این پیش‌بینی برای قیمت طلا وجود دارد که با احتمال زیادی، روندی صعودی داشته باشد. در این صورت اگر طلا بخواهد افزایش یابد، قیمت آن با عبور از نزدیکترین مقاومت مهم و تاریخی خود که 1250 دلار به ازای هر اونس است، با احتمال زیادی تا مقاومت مهم 1270 دلار به ازای هر اونس، نیز افزایش قیمت خواهد داشت و در غیر اینصورت چنانچه طلا تمایل به نزول داشته باشد، در صورت عبور کردن از نزدیکترین ساپورت قیمتی خود که 1230 دلار به ازای هر اونس است، احتمال اینکه تا محدوده حمایتی قیمتی 1200-1175 دلار به ازاء هر اونس نیز کاهش یابد، وجود دارد.
    در همین حال با توجه به اتفاقات اخیر و چنانچه اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد، به نظر می‌رسد طلا در این هفته روندی صعودی داشته باشد، هرچند که ممکن است در این بین با نوساناتی نیز همراه شود. این در حالی است که شواهد موجود در تحلیل تکنیکال نیز از این مسئله حمایت می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر