POSCO، به سود ۶۴.۸ تریلیون دلاری رسید

عصر معدن- POSCO بالاترین سود سه ماهه خود را از سال ۲۰۱۱ تا به امروز بر روی قیمت های فولاد قوی اعلام کرد.;

POSCO، به سود ۶۴.۸ تریلیون دلاری رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، فولادسازی  POSCO از کره‌جنوبی از سال 2011 تا به امروز،  بالاترین سود سه‌ماهه خود را اعلام کرد و گفت انتظار می‌رود درآمد فروشش برای کل سال 2018 با قیمت‌های بالاتر فولاد افزایش یابد.
    پنجمین فولادساز بزرگ جهان، چشم انداز درآمد خود را در سال جاری به 64.8 تریلیون دلار از پیش بینی های قبلی خود رسانده و این در حالی است که پیش بینی شده بود میزان درآمد آنها 64.1 تریلیون در ماه جولای باشد.
    از سوی دیگر قیمت‌های فولاد در چین که بزرگ‌ترین مصرف‌کننده و تولید کننده مواد ساختمانی است در سال جاری نزدیک به 20 درصد افزایش‌یافته است. این میزان به دلیل اختلالات به خروجی از سیاست‌هایی است که هدف آن‌ها مقابله با آلودگی و ظرفیت اضافی است به وجود آمده است.
    پیش از این، کیم جونگ سو، معاون اجرایی POSCO، به تحلیلگران گفت که قیمت فولاد در سه ماهه چهارم سال گذشته با تقاضای ثابت، در مقایسه با سه ماهه چهارم سال 2011، ثابت خواهد ماند.
    کیم گفته است:  "کاهش تولید فولاد چین در سه ماهه سوم که کمتر از حد انتظار بوده است، قیمت ها را افزایش داده. اما انتظار می‌رود تقاضا در سه ماهه چهارم افزایش یابد و چین تولید فولاد خود را کاهش دهد اگرچه این کاهش ممکن است ( نسبت به سال گذشته ) کمتر باشد ."
    در ماه سپتامبر، خروجی فولاد روزانه چین به رکورد 2.7 میلیون تن رسید. در واقع چین به عنوان تولید کننده بزرگ فولاد در جهان، تولید محصولاتش در زمستان را برای مبارزه با آلودگی هوا کم می کند.
    با این حال محدودیت‌های تولید تنظیم‌ شده توسط تانگشان شهر برتر چین در مقایسه با سال گذشته سختگیری بیشتری داشته، زیرا دولت چین به دولت‌های محلی اجازه اعمال محدودیت‌های خروجی خود را می‌دهد.
    سود عملیاتی POSCO در ماه جولای-سپتامبر با 36 درصد افزایش به 1.5 تریلیون دلار رسید که در مقایسه با 1.1 تریلیون دلار در سال گذشته، بیشتر شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر