رشد تولید فولاد چین پیش از آغاز محدودیت های تولید/ فولادسازان چینی نیمه نخست ۲۰۱۹ ضرر کردند

عصر معدن- تولید فولاد چین در اوت ۲۰۱۹ میلادی پیش از آغاز محدودیت های تولید این محصول افزایش یافت. اغلب شرکت های فولادساز چینی نیمه نخست سال ۲۰۱۹ ضرر کردند.;

رشد تولید فولاد چین پیش از آغاز محدودیت های تولید/ فولادسازان چینی نیمه نخست ۲۰۱۹ ضرر کردند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، تولید فولادخام چین در اوت 2019 میلادی با 2.4 درصد رشد به 87 میلیون و 250هزار تن رسید. این در حالی است که طی دو ماه پیش از آن، تولید فولاد در چین کاهش یافته بود.

    محدودیت های تولید فولاد خام برای پیشگیری از آلودگی هوا در اکتبر 2019 میلادی آغاز می شود به همین دلیل فولادسازان چینی پیش از آغاز این محدودیت ها در ماه اوت تولید فولاد خام خود را افزایش دادند.

    همچنین طی اوت 2019 میلادی میزان تولید روزانه فولاد خام در چین با 2.2 درصد رشد نسبت به ماه پیش از آن به 2 میلیون و 810 هزار تن رسید.

    این فولادساز بزرگ جهان طی ماه های اخیر تحت فشار کاهش سود قرار گرفته است. اگرچه تنش تجاری با آمریکا نیز در این روند تاثیر داشته است. تحلیلگران بر این باورند که تمام بخش تولید چین تحت تاثیر جنگ تجاری بوده و تولید و فروش خودرو و لوازم خانگی با چالش هایی مواجه هستند.

    اغلب فولادسازان چینی طی نیمه نخست سال 2019 میلادی کاهش سود و یا رسیدن به ضرر را گزارش کرده اند. این در حالی است که در 8 ماهه نخست سال جاری میلادی تولید فولاد خام چین با 9.1 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال 2018 میلادی به 664 میلیون و 870 هزار تن رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر