قیمت محصولات فولادی تحت تاثیر " آهن قراضه"

عصر معدن- در دو هفته گذشته یعنی از تاریخ ۱۰/۸/۲۰۱۸ تا ۳۱/۸/ ۲۰۱۸ بازار محصولات فولادی با نوسانات بسیاری همراه شد. به گونه ای که قیمت معاملاتی این محصولات در تعداد زیادی از بازارهای عمده جهانی با کاهش قیمت و در برخی افزایش قیمت روبرو شده است.;

قیمت محصولات فولادی تحت تاثیر " آهن قراضه"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۵:۰۰

    فولاد خام( بیلت)
    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»به نقل از گروه تحلیلی کارگزاری سی ولکس ، در هفته مورد بررسی، قیمت معاملاتی بیلت در تعداد زیادی از بازارهای عمده جهانی از کاهش برخوردار بوده و در برخی از بازارها هم قیمت ها ثبات داشته است. بررسی شرایط بازار بیلت در مناطق مختلف دنیا نشان می دهد در هفته مورد بررسی هم به دلیل تداوم ضعف و کندی تقاضای خرید بیلت در بیشتر بازارها، قیمت معاملاتی بیلت در بسیاری از بازارهای جهانی با کاهش بیشتری همراه شد. با توجه به تحولات اخیر در بازار آهن قراضه و رشد قیمت ها، فعالان بازار پیش بینی می کنند که در صورت تداوم تقویت قیمت آهن قراضه، قیمت بیلت هم تحت حمایت قرار خواهد گرفت. 
    محصولات فولادی طویل( میلگرد)
    تغییرات قیمت صادراتی میلگرد در مدت زمان یادشده، در تعدادی از بازارهای عمده جهانی افزایشی  بوده است. هر چند، مواردی  از کاهش و ثبات قیمت ها در برخی از بازارها گزارش شده اما اخبار منتشره نشان می دهد به دلیل رشد قیمت آهن قراضه و انتظار بهبود تقاضای خرید میلگرد،  تعدادی از صادرکنندگان میلگرد در هفته مورد بررسی به افزایش قیمت های صادراتی خود اقدام کردند.
    محصولات فولادی تخت
    محصولات فولادی تخت صادراتی سرد و گرم،  به موجب آخرین قراردادهای توافق شده، در هفته مزبور در تعدادی از بازارهای عمده جهانی دارای کاهش بوده و در بعضی از بازارها هم قیمت ها ثبات داشته است. در هفته مورد بررسی هم، همانند چند هفته گذشته، به دلیل تداوم کندی تقاضای خرید انواع ورق، قیمت های صادراتی در بیشتر بازارها با کاهش مواجه شد و برخی از فعالان بازار انتظار دارند که شرایط ضعیف حاکم بر بازار ورق با اتمام تعطیلات تابستانی در ماه آگوست، تا حدودی بهبود یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر