تولید فولاد چین رکورد زد

عصر معدن- تولید فولاد خام در چین طی ماه ژوئیه با افزایش بودجه زیرساخت این بخش و بازگشایی اقتصاد پس از شیوع کرونا در این کشور، رکورد زد.;

تولید فولاد چین رکورد زد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از تسنیم، تولید فولاد خام در چین طی ماه ژوئیه با افزایش بودجه زیرساخت این بخش و بازگشایی اقتصاد پس از شیوع کرونا در این کشور، رکورد زد.

    براساس داده های منتشر شده توسط اداره ملی آمار چین، بزرگترین تولیدکننده فولاد جهان در ماه گذشته 93.36 میلیون تن فولاد خام تولید کرد که 1.9 درصد بالاتر از تولیدی است که در ژوئن رخ داد و 9.1 درصد نسبت به ژوئیه 2019 رشد داشته است.

    طبق محاسبات رویترز براساس داده های رسمی، میانگین تولید روزانه این فلز در چین طی ماه ژوئیه 3.1 میلیون تن و در ماه ژوئن 3.05 میلیون تن بوده است.

    بنا بر این گزارش، مصرف فولاد در ماه ژوئیه تحت تأثیر تقاضا برای محصولات فولادی مسطح در صنعت خودرو و لوازم خانگی افزایش یافت. حتی خسارت های ناشی از باران های شدید اخیر باعث افزایش تقاضا برای محصولات فولادی در بخش ساخت و ساز شد.

    براساس داده های جمع آوری شده توسط موسسه مشاوره "مای استیل"، تولید کویل های نورد گرم و کویل های نورد سرد در کارخانه های بزرگ در ماه ژوئیه نزدیک به 28 درصد رشد داشته است.

    این در حالی است که تولید برای میله های تقویت شده فولادی که در ساختمان ها استفاده می شود 18 درصد افزایش یافته است.

    تحلیلگر شرکت "جینرویی کپیتال" Jinrui Capital گفت: با پایان فصل طوفان های موسمی، تقاضا برای میلگرد در بخش ساخت و ساز از اواخر ژوئیه تثبیت شده است و انتظار می رود که در ماه های آینده بهبود یابد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر