در آستانه هفته دولت از سوی غریب پور اعلام شد:

۶۳۰ میلیون دلار طرح فولادی و نیروگاه در استان کرمان آماده افتتاح است

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو خبر داد: بیش از۶۳۰ میلیون دلار طرح در حوزه فولاد و نیروگاه، آماده افتتاح در هفته دولت است. این پروژه ها متعلق به استان کرمان است.;

۶۳۰ میلیون دلار طرح فولادی و نیروگاه در استان کرمان آماده افتتاح است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، خداداد غریب پور در آستانه هفته دولت با اعلام خبر فوق، افزود: 4 طرح در این استان آماده افتتاح شده است که بخش های فولاد و نیروگاه را در بر می گیرد.

    به گفته غریب پور، ‌این پروژه ها شامل فولاد استانی بافت با ظرفیت تولید 800 هزار تن آهن اسفنجی، خط دو آهن اسفنجی کوثر شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با ظرفیت تولید 2 میلیون تن، ذوب و فولادسازی به همراه واحد اکسیژن جهان فولاد سیرجان با ظرفیت تولید 1.2 میلیون تن و همچنین نیروگاه شماره یک سیکل ترکیبی سیرجان با ظرفیت تولید 160 مگاوات است.

    وی با بیان اینکه ارزش این طرح ها از 630 میلیون دلار عبور می کند، گفت: سرمایه گذاری آهن اسفنجی بافت 134 میلیون دلار، خط 2 آهن اسفنجی کوثر 116 میلیون دلار، خط یک ذوب و فولاد و همچنین واحد اکسیژن جهان فولاد 230 میلیون دلار و واحد نیروگاه بخار سیرجان 152 میلیون دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر