طی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی:

تولید فولاد تاتا استیل ۹ درصد افزایش یافت/رشد ۶.۴ درصدی فروش

عصر معدن- تولید فولاد تاتا استیل – بزرگ ترین فولادساز هند- در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی ۹ درصد افزایش یافت.;

تولید فولاد تاتا استیل ۹ درصد افزایش یافت/رشد ۶.۴ درصدی فروش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، تولید فولاد شرکت تاتا استیلTata Steel از ابتدای آوریل تا پایان ژوئن سال جاری میلادی با رشد 9.18 درصدی به 7 میلیون و 610 هزار تن رسید. میزان تولید فولاد این شرکت در مدت مشابه سال گذشته میلادی 6 میلیون و 970هزار تن اعلام شده است.

    تاتا استیل هند در سه ماهه دوم سال 2019 میلادی 4 میلیون و 370هزار تن فولاد تولید کرد. میزان تولید در مدت مشابه سال گذشته میلادی 3 میلیون و 640هزار تن گزارش شده است.

    طی مدت یاد شده، میزان تولید فولاد تاتا استیل در اروپا و جنوب شرقی آسیا به ترتیب 2 میلیون و 660هزار تن و 580هزار تن به ثبت رسید.

    افزایش 6.4 درصدی فروش

    فروش فولاد این شرکت طی سه ماهه دوم سال جاری میلادی به 6 میلیون و 750هزارتن رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6.39 درصد رشد نشان می دهد. در مدت مذکور، تاتا استیل در هند 3 میلیون و 870هزار تن فولاد، در اروپا 2 میلیون و 270هزار تن فولاد و در جنوب شرقی آسیا 610هزار تن فولاد به فروش رساند.
    شرکت تاتا استیل از زیرمجموعه های گروه تاتا است که در 26 کشور جهان فعالیت می کند. تمرکز اصلی این شرکت در بازارهای فولاد استرالیا، چین، هند، هلند، سنگاپور، تایلند و انگلستان است.

    این شرکت بزرگترین فولادساز هند در سال مالی2019-2018 اعلام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر