استفاده از" WeChat" برای تجارت الماس

عصر معدن- شرکت ALROSA و Everledger برنامه WeChat را برای الماس های دارای قابلیت " blockchain " معرفی می کنند.;

استفاده از" WeChat" برای تجارت الماس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، تولیدکننده الماس ALROSA و شرکت فناوری     Everledger  راه حل تجارت الکترونیک Mini Program را در یکی از بزرگترین سیستم عامل های اجتماعی WeChat برای کمک به خرده فروشان چینی در ردیابی منشاء الماس معرفی کرده اند.
    این نرم افزار امکان خرید الماس را با شفافیت کامل در مبدا، خصوصیات و سابقه مالکیت آنها فراهم می کند.
    برنامه WeChat Mini الماس را از ALROSA به نمایش می‌گذارد و قابلیت ردیابی از معدن به مصرف کننده را امکان پذیر می کند. همچنین به عنوان یک API برچسب سفید برای تولید کنندگان و خرده فروشان جواهرات در چین ارائه می شود که مایلند  شفافیت بیشتری را در مورد محصولات و مارک‌های خود در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و گزاره تجارت الکترونیکی خود را گسترش دهند.
    برنامه WeChat را می‌توان در تلفن‌های هوشمند استفاده کرد، در حالیکه مصرف کنندگان می‌توانند اطلاعات گواهی الماس فردی را بررسی کنند و در برنامه  Mini با استفاده از WeChat Pay جواهرات را خریداری کنند. کاربران همچنین می توانند مالکیت آن را از طریق بستر blockchain Everledger تایید کنند.
    این محصول اولین است که از Everledger و سرمایه گذار جدید آنها Tencent سرمایه‌گذاری می کند که WeChat را توسعه و اداره می کند.
    بنیانگذار و مدیرعامل Everledger ، Leanne Kemp گفت: "این همکاری پیشگامانه دقیقا به همین دلیل است که Everledger را راه اندازی کردیم  و این نشان می دهد که چقدر سریع راه حل را در اکوسیستم Tencent مستقر کرده ایم ، زیرا ما این سریال را پیموده ایم."

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر