تعطیلی معدن بدلیل آدم ربایی

عصر معدن- بانرو کانادا عملیات در معدن کنگو را پس از حملات شبه نظامیان متوقف می کند.;

تعطیلی معدن بدلیل آدم ربایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، شرکت بانرو کانادا پس از حملات مکرر توسط شورشیان مسلح ، بار دیگر عملیات را در تعدادی از معادن خود در جمهوری دموکراتیک کنگو متوقف کرد و این باعث می شود که تولیدکننده طلا نتواند امنیت کارمندان و دارایی ها را حفظ کند.
    بانرو که از دهه 1990 درکنگوی شرقی حضور داشت ، در پی یک روند چالش برانگیز تقریبا که دو سال پیش با ورشکستگی به پایان رسید، دولت مجوزهای خود را در طول جنگ داخلی که پنج میلیون نفر کشته داده بود ، مصادره کرد و در سال 2002 با پایان یافتن درگیری ، آنها را بازگرداند.
    در سال های بعد ، بانرو معادن Twangiza و Namoya خود را ساخت اما مورد هدف حملات متعدد از جمله آدم ربایی کارمندان بود که باعث شد این شرکت در سال 2017 فعالیت خود را متوقف کند.
    یک دادگاه کانادایی طرح نجات را در اوایل سال 2018 تصویب کرد و این امکان را می دهد تا طلبکاران اصلی این شرکت -         International Investments International Baiyin و مدیریت صندوق های Gramercy مستقر در کانکتیکات - به سهامداران ارشد این شرکت تبدیل شوند.
    این حرکت به بانرو اجازه داد تا عملیات را از سر بگیرد اما حملات تازه ، از جمله آدم ربایی چهار کارمند در ماه ژوئیه ، فعالیت های معدن را مختل کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر