نگاهی بر ۴معدن برتر طلای جهان

عصر معدن- معدن گراسبرگ در اندونزی نماد تاج را به عنوان بزرگترین عملیات استخراج طلا در جهان از نظر تولید در سال ۲۰۱۸ بدست آورد.;

نگاهی بر ۴معدن برتر طلای جهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، معدن مس - طلا در منطقه دورافتاده پاپوآ، که در سال گذشته به عنوان محصول فرعی تولید می کرد، بیش از 2.7 میلیون اونس طلا ارزش داشت که 73درصد بیشتر از سال 2017 است.
    این مکان گراسبرگ را خیلی زودتر از مورونتائو شماره یک طولانی مدت قرار می دهد ، اما به زودی رتبه های برتر را کسب نمی کند. از دهه 1970 توسط Freeport McMoran مستقر در ایالات متحده استخراج شد، مجتمع معدن گراسبرگ در حال انتقال به یک عملیات زیرزمینی است و بازگشت برنامه‌ریزی شده به تولید کامل برای سال 2022 تعیین شده است.
    البته مجموعه معادن مورونتاو، واقع در ازبکستان مشخص نشده است. این اپراتور، شرکت دولتی معدن Navoi Mining and Metallurgical Combinat ، تولید یا داده های دیگری را افشا نمی کند ، اما تخمین می زند در سال 2018 حدود 2.4 میلیون اونس تولید کند.
    با توجه به منبع خیره‌کننده که بیش از 150 میلیون اونس تخمین زده شده، Muruntau احتمال دارد مجدداً عنوان بزرگترین معدن طلای جهان بدست آورد و این عنوان را حفظ خواهد کرد.
    سومین مجتمع بزرگ استخراج معادن طلای گلد استریک است که شامل خروجی از معدن کورتز در منطقه یورکا در شمال شرقی نوادا است که بخشی از Jarr Barrick-Newmont JV تازه تاسیس در ایالت ایالات متحده را تشکیل می دهد.
    معدن از هر دو عملیات باز و زیرزمینی تشکیل شده‌است. این شهر بر روی the Carlin - یک کمربند طلا فعال قرار گرفته‌است - و از زمانی که Barrick Goldstrike را در سال 1986 به دست آورد، 42 میلیون اونس طلا تولید کرده‌است.
    معدن طلای شماره چهار جهان از نظر میزان تولید ، Olimpiada ، در یکی از پربارترین استان های معدنی طلا در روسیه قرار دارد. این معدن تولید از سال 1996 آغاز شد و در حال حاضر بیش از نیمی از کل تولید طلای Polyus مستقر در مسکو را به خود اختصاص می دهد.
    عملیات Lihir Newcrest در جزیره Aniolam در استان جدید ایرلند در کشور پاپوآ گینه‌نو قرار دارد. این معدن در 900 کیلومتری شمال شرقی پایتخت پورت Moresby قرار دارد. رسوب طلا در Lihir در میان لوئی زا Caldera، یک دهانه آتشفشانی خاموش است که بسیار فعال است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر