« Barrick»، تولید طلا با هزینه کمتر را کلید می‌زند

عصر معدن- آمار مربوط بهBarrick Gold از دست رفتن ۹۴ میلیون دلار را گزارش می دهد.;

« Barrick»، تولید طلا با هزینه کمتر را کلید می‌زند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، Barrick زیان خالص 94 میلیون‌دلاری یا 8 سنت برای هر سهم را گزارش داد و درآمد خالص 81 میلیون‌دلاری یا 7 سنت برای هر سهم را در سه‌ماهه دوم سال 2018  تنظیم کرد.
    Barrick گفت که درآمدها و جریان نقدینگی تحت‌تاثیر فعالیت‌های تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی‌شده در Barrick Nevadaو Pueblo Viejo قرار دارند. این شرکت می‌گوید: مسیر مناسب برای هدایت تولید طلای کامل، با تولید بیشتر و هزینه‌های کم‌تر مورد انتظار در نیمه دوم سال 2018 ادامه دارد.
    با پیش بینی بارریک 4.5 الی 5 میلیون اونس طلا در سال جاری تولید خواهد شد، به گزارش رویترز، یک معدنچی طلا که بر پایه تورنتو قرار دارد، دیگر نمی‌تواند بزرگ‌ترین تولیدکننده باشد. معدن Newmont هدف تولید 4.9 میلیون تا 5.4 میلیون اونس طلا را در دستور کار دارد.
    Barrick Gold  به منظور اجرای " مدل عملیاتی غیر متمرکز " پرسنل و دفاتر شعبه را کاهش می‌دهد. پرسنل در حال تحقیق هستند و شماری از دفاتر کوچک در حال بسته شدن هستند.
    این شرکت می‌نویسد: " ما در حال حفظ دستورالعمل‌های عمومی و اجرایی تمام‌وقت خود هستیم ، چرا که پس اندازه‌ پیش‌بینی‌شده از این تغییرات تا حدود 30 میلیون دلار هزینه‌ها را کاهش می دهد. "

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر