اتمام عملیات اکتشاف عناصر نادر خاکی در محدوده سنگان

عصر معدن- قائم مقام ایمیدرو اعلام کرد: با اتمام عملیات اکتشافی فاز پی جویی در محدوده سنگان، برنامه های مرتبط با عناصر نادر خاکی در این منطقه، با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.;

اتمام عملیات اکتشاف عناصر نادر خاکی در محدوده سنگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، عباس نعیمی که در نشست بررسی برنامه های عملیاتی نقشه راه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو سخن می گفت افزود: تعامل با دانشگاه ها توسط ایمیدرو با تمرکز بر اکتشاف عناصر استراتژیک ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: در این زمینه اکتشاف عناصر نادر خاکی در دو محدوده سنگان و ساغند برنامه ریزی شده و گزارش پایانی عملیات اکتشاف در محدوده D4 سنگان ارایه شده است.

    نعیمی با بیان اینکه برنامه زمانبندی برای به سرانجام رسیدن سیاست های ایمیدرو در تحقق نقشه راه معدن مشخص شده است، اظهار کرد: 33 مورد از اهداف تعیین شده در نقشه راه معدن مربوط به ایمیدور است و ما به عنوان یک سازمان توسعه ای، برای تحقق سیاست های ذیل این طرح ملی، برنامه ریزی کرده ایم.

    قائم مقام ایمیدرو با اشاره به اهمیت مدل های تامین مالی در این بخش و کاهش ریسک به ویژه در بخش اکتشاف گفت: با توجه به اینکه برنامه افزایش سرمایه صندوق بیمه فعالیت های معدنی در دستور کار قرار گرفته است، تلاش می کنیم تا در تسهیل و تسریع در روند ارایه تسهیلات گام های موثری برداشته شود.

    وی ادامه داد: ارایه تسهیلات به پروژه ها و پوشش بیمه فعالیت های معدنی ادامه خواهد داشت.

    در این نشست سمیه خلوصی مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو، سیاست های ایمیدرو در اجرای نقشه راه معدن و صنایع معدنی و برنامه عملکرد و زمانبندی پیشرفت اقدامات را اعلام کرد.

    ایمیدرو نشست بررسی "برنامه های عملیاتی نقشه راه معدن و صنایع معدنی" را به صورت ماهانه با حضور معاونان و مدیران ستادی و شرکت های وابسته در محل ایمیدرو برگزار می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر