در جلسه کمیته سلامت اداری ایمیدرو مطرح شد؛

سازمان ایمیدرو، پیشرو در اجرای دولت الکترونیک

عصر معدن- قائم مقام سازمان ایمیدرو با بیان اینکه این سازمان دارای امتیاز برتر در اجرای برنامه های دولت الکترونیک است، گفت: زیرساخت های دولت الکترونیک در این سازمان فراهم شده است و از مجموعه های پیشرو در اجرای برنامه های خدمات الکترونیک پیشرو هستیم.;

سازمان ایمیدرو، پیشرو در اجرای دولت الکترونیک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، عباس نعیمی که در جلسه کمیته سلامت اداری ایمیدرو سخن می گفت، افزود: در راستای اجرای اهداف تعیین شده در دولت الکترونیک، بخش زیادی از ارتباطات ایمیدرو با دیگر دستگاه ها و شرکت های تابعه به صورت الکترونیکی است.

    عضو هیات عامل ایمیدرو گفت: توسعه دولت الکترونیک در سازمان ها، شفافیت و ارتقای سلامت اداری را به همراه خواهد داشت.

    ارتقای سلامت اداری
    این عضو هیات عامل ایمیدرو در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت ارتقای سلامت اداری در این سازمان، اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های مرتبط با ارتقای سلامت اداری، ایمیدرو به منظور تقویت ظرفیت های خود و همچنین شناسایی و پیشگیری از عوامل بازدارنده، مصمم است.
    وی ادامه داد: مقوله سلامت اداری، یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمانی است و کمیته سلامت اداری ایمیدرو تلاش می کند تا ارتقای این مهم را محقق کند.

    مصوبات جلسه
    بنابر این گزارش، از مصوبات این جلسه می توان به تهیه و تدوین اهداف کمیته سلامت اداری در سال جاری، ایجاد میز خدمت در محل سازمان ایمیدرو با هدف تکریم مراجعه کنندگان اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر