نعیمی خبر داد:

انعقاد ۳۵ تفاهم نامه توسط سازمان ایمیدرو طی یک سال گذشته/ ۱۵ تفاهمنامه به قرارداد تبدیل شد

عصر معدن- قائم مقام سازمان ایمیدرو اعلام کرد: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ۳۵ تفاهم نامه طی یک سال گذشته با دیگر سازمان ها به امضا رسانده که از این تعداد ۱۵ تفاهم نامه به قرارداد تبدیل شده است.;

انعقاد ۳۵ تفاهم نامه توسط سازمان ایمیدرو طی یک سال گذشته/ ۱۵ تفاهمنامه به قرارداد تبدیل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، عباس نعیمی در جلسه "پایش تفاهم نامه ها و قراردادهای مرتبط این سازمان و شرکت های تحت پوشش" افزود: طی دی ماه سال گذشته تا پایان بهمن ماه سال جاری، 40 قرارداد ذیل 15 قراداد به امضا رسیده، تنظیم و همکاری های بین این سازمان و طرف های قرارداد آغاز شده است.


    پایش اقدامات معاونت ها، مدیریت ها و شرکت های تابعه ایمیدرو

    وی عنوان کرد: در این زمینه به طور منظم اقدامات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مرکز تحقیقات و فرآوری مواد معدنی ایران، معاونت های معدن و صنایع معدنی و برنامه ریزی و توانمندسازی سازمان ایمیدرو و مدیریت های تحت پوشش آن ها و همچنین دفتر مرکزی حراست این سازمان در تفاهم نامه ها مورد پایش قرار می گیرد.


    دانشگاه ها و تامین مالی احداث جاده سنگان - تربت

    این عضو هیات عامل سازمان ایمیدرو با اشاره به تفاهم نامه های برجسته این سازمان با سایر سازمان ها و دستگاه ها، گفت: تفاهم نامه با دانشگاه ها و مراکز علمی با محوریت حمایت از ایده های ارزش آفرین و پیگیری اهداف "بومی سازی"، تفاهم نامه تامین مالی احداث باند دوم جاده سنگان – تربت حیدریه از مهم ترین برنامه های همکاری ما با سایر سازمان ها است.


    تفاهم نامه با شرکت پتروشیمی

    نعیمی تفاهم نامه بین ایمیدرو و شرکت صنایع پتروشیمی را از دیگر همکاری های مهم دوجانبه این سازمان خواند و گفت: در این خصوص جذب سرمایه گذار صنایع پتروشیمی پس از انتخاب مشاور مطالعات فنی و اقتصادی و تامین خوراک و سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارسیان تصمیم هایی اتخاذ شده است.

    قائم مقام سازمان ایمیدرو با اشاره به دیگر تفاهم نامه ها اظهار داشت: تفاهم نامه های انتقال آب دریای عمان به استان های شرق کشور و ایجاد بازارچه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی اصفهان در حال پیگیری است.

    وی افزود: در زمینه ایجاد بازارچه، طی جلسه های مختلف در اصفهان، محل و تعداد غرفه ها، مدل های واگذاری غرفه ها از سوی شهرداری اصفهان بررسی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر