برنامه ایمیدرو برای جذب سرمایه توسعه ۱۰ معدن تا پایان سال

عصر معدن- مدیر معادن سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام‌کرد: این سازمان در نظر دارد تا پایان ۱۴۰۲ برای توسعه ۱۰ معدن، سرمایه گذار بخش خصوصی جذب کند.;

برنامه ایمیدرو برای جذب سرمایه توسعه ۱۰ معدن تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمیدرو، «امید امامی» با بیان این مطلب اظهار داشت: این سازمان به همراه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تا پایان امسال، با برگزاری روال تشریفات قانونی، برای توسعه معادن سنگ آهن، زغال سنگ، سرب و روی و آهک مورد نظر، از بخش خصوصی سرمایه گذار جذب می کند.

    وی افزود: طرح های توسعه معادن سنگ آهن شامل «معدن سنگ آهن شیطور»، «معدن سنگ آهن چاه گز»، «معدن سنگ آهن زاغیا» و «معدن آنومالی لکه سیاه استان یزد» و نیز طرح های توسعه معادن زغال سنگ مشتمل بر «معدن زغال‌سنگ کوچکعلی جنوبی طبس» و «معدن زغال‌سنگ کوه ورامی» است.

    مدیر معادن ایمیدرو با اشاره به برنامه امسال این سازمان برای توسعه معادن دیگر با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، گفت: ایمیدرو برای توسعه «واحد کم عیار انگوران 5 و 7»، «استخراج و فروش در معدن کالامین مهدی‌آباد» و «راهبری گردشگری معدنی مجتمع سرب و روی انگوران»، از بخش خصوصی کمک می گیرد.

    وی ادامه‌داد: همچنین «سرمایه گذاری احداث کارخانه آهک هیدراته انگوران»، برنامه دیگر ایمیدرو برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر