حمایت ایمیدرو از ایده‌های برتر جشنواره اینوماین۲ تا مرحله‌ی بلوغ

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: ایمیدرو از ایده های برتر جشنواره اینوماین۲ تا مرحله‌ی بلوغ، حمایت می کند.;

حمایت ایمیدرو از ایده‌های برتر جشنواره اینوماین۲ تا مرحله‌ی بلوغ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور اظهار کرد: ایمیدرو با تجهیز و راه‌اندازی سایت استارت‌آپ‌های معدنی و صنایع معدنی، ایده‌های برتر جشنواره اینوماین2 را در این مرکز مستقر کرده و با فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم تا مرحله‌ی بلوغ از آنها حمایت می کند.

    وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی در انتخاب ایده‌ها و همچنین در حمایت از آنها مشارکت خواهند کرد. این مشارکت به گونه ای است که در صورت تکمیل مراحل رشد و شتاب‌دهی و ارزش آفرین شدن ایده‌ها، این شرکت‌ها به عنوان بهره‌گیرندگان نهایی، ایده‌ها را در صنایع خود به کار می گیرند.
    دومین جشنواره ایده های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی در 3 بخش اصلی برگزاری مسابقه ایده، نمایشگاه توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و برگزاری پنل های تخصصی و ارائه نیازهای فناوارنه از پنجم تا هفتم بهمن ماه 98 برگزار خواهد شد.

    محورهای مسابقه ایده شامل مبانی و فناوری‌های نوین معدن (اکتشاف، استخراج و فرآوری) و صنایع معدنی، مدیریت انرژی و آب در معدن و صنایع معدنی، مدیریت و بازاریابی (فروش محصولات معدن و صنایع معدنی) و فناوری‌های نوین پشتیبانی از زنجیره معدن و صنایع معدنی (مدیریت معدن، لجستیک، حمل و نقل و ...) است.
    همچنین از دیگر محورهای مسابقه ایده می توان به مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی (سیستم‌ها، تجهیزات، خدمات و ....)، کاربردهای جدید مواد معدنی و محصولات نوین حوزه معدن و صنایع معدنی و مدیریت باطله معادن و صنایع معدنی و استحصال آن اشاره کرد.
    علاقمندان می‌توانند حداکثر تا 17 دی ماه 98 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال ایده‌های خود به سایت مؤسسه یونیدرو (مشترک دانشگاه تهران و ایمیدرو) به نشانی www.unidro.ut.ac.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر