پیام رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو به مناسبت " ۷ مهر ماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی "

عصر معدن- سرمایه های انسانی، جزء با ارزش ترین منابع سازمانی هستند که زمینه تحقق اهداف سازمانی را فراهم می کنند. رشد و توسعه سازمان ها و در پی آن جامعه و کشور در گرو استفاده صحیح از منابع انسانی است. از این رو یکی از شاخص های پیشرفت و توسعه دارا بودن نیروی کار سالم و محیط کاری ایمن است.;

پیام رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو به مناسبت " ۷ مهر ماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی "
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمیدرو، بر این اساس "ارتقای بهره وری" و " توسعه منابع انسانی بخش معدن و صنایع معدنی " جز استراتژی های کلان سازمان ایمدرو تعریف شده است. همچنین"برخورداری از سلامت، رفاه و تامین اجتماعی، فرصت های برابر و بهرمند از محیط زیست مطلوب" جزء محورهای اصلی سند چشم انداز سازمان تا افق 1404 بوده و " توجه به ایمنی و سلامت کارکنان" نیز یکی از مهمترین ارزش های 7 گانه سازمان به شمار می آید.

    تدوین و گنجاندن توسعه سلامت کار و محیط در استراتژی های کلان ، چشم انداز و ارزش های سازمان موید توجه ویژه سازمان به حوزه ایمنی و سلامت محیط کار است. همچنین در حوزه ایمنی توجه ویژه سازمان دست یابی به " چشم انداز صفر "در جهت کاهش حوادث و ایجاد محیط کار ایمن است.
    از این رو انتظار می رود کلیه ی واحدهای تابعه و وابسته سازمان، در راستای اجرای اصل "پیشگیری مقدم بر درمان" و در جهت دستیابی به "چشم انداز صفر" گام بردارند و با انجام اقدامات موثر پیشگیرانه و حمایت از ایجاد موثر و توسعه ی سیستم های مدیریت HSEE از سرمایه های انسانی و تجهیزاتی و تولید حفاظت و صیانت کنند.
    اینجانب ضمن تبریک "روز ایمنی و آتش نشانی" به کلیه ی شاغلان و فعالان حوزه ایمنی و آتش نشانی، توفیقات روز افزون ایشان را از خداوند منان مسئلت دارم.

    خداداد غریب پور
    رییس هیات عامل ایمیدرو

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر