در جلسه پایش اقدامات و برنامه های طرح احیاء و فعالسازی معادن کوچک مطرح شد:

جعفری: تهیه ۳۷۱ بسته سرمایه گذاری هدفمند برای فعالسازی معادن

احیاء و فعالسازی ۶۱ معدن در اردیبهشت ماه سال جاری

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: در راستای اجرای برنامه های توسعه ای ایمیدرو در طرح احیاء و فعالسازی معادن کوچک، ۳۷۱ بسته سرمایه گذاری برای راه اندازی و پیشبرد اهداف این حوزه تهیه شده است.;

جعفری: تهیه ۳۷۱ بسته سرمایه گذاری هدفمند برای فعالسازی معادن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری که در جلسه پایش اقدامات و برنامه های طرح احیاء و فعالسازی معادن کوچک سخن می گفت، افزود: بسته های مزایده برای اجرا در 10 استان کشور و به صورت پایلوت در استان های مازندران و کرمان تهیه شده است.
    وی گفت: بسته سرمایه گذاری فوق در گام نخست، معادن زغالسنگ، مس، سنگ آهن، پلی متال و کرومیت را شامل می شود.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: بسته ها به صورت هدفمند تهیه شده و در آن فرآیند واگذاری و همچنین جایگاه مجموعه های حمایتی همچون صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی مشخص شده است.
    احیاء و فعالسازی 61 معدن در دومین ماه سال 1400
    رئیس هیات عامل ایمیدرو عنوان کرد: در اردیبهشت ماه جاری، 61 معدن احیاء و فعال شد.
    جعفری افزود: در سال گذشته 253 معدن کوچک و متوسط در کشور، احیا و فعال شد. همچنین طی این مدت 15 واحد فرآوری به منظور صدور جواز تاسیس، افزایش ظرفیت و تامین مواد اولیه ایجاد شد.
    وی با بیان اینکه تاکنون 470 معدن از ابتدای طرح تاکنون احیاء و توسعه یافته است، گفت: فعالسازی 200 معدن در سال جاری مورد توجه است.
    در این جلسه ویدئو کنفرانسی، جمشید ملارحمان مشاور رئیس هیات عامل ایمیدرو، رضا عظیمی مجری طرح احیاء، فعال‌ سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران،فرید دهقانی مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، داریوش دیودیده جری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی و امید امامی مدیر معادن ایمیدرو حضور داشتند و سخنانی را پیرامون برنامه ها و اقدامات انجام شده در توسعه معادن کوچک مطرح کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر