مجری طرح احیای معادن کوچک اعلام کرد:

احیا، فعال‌سازی و توسعه ۳۵۷ معدن کوچک مقیاس طی ۹ ماهه امسال

عصر معدن- مجری طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس اعلام کرد: طی ۹ ماهه امسال، ۳۵۷ معدن احیا، فعال سازی و توسعه یافت.;

احیا، فعال‌سازی و توسعه ۳۵۷ معدن کوچک مقیاس طی ۹ ماهه امسال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، عباس جرجانی به مناسبت دهه مبارکه فجر با بیان این مطلب گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذر، 273 معدن احیا و فعال سازی و 84 معدن نیز توسعه یافت. با راه‌اندازی کامل و تکمیل ظرفیت این معادن، برای بیش از1400 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

    وی افزود: اقدامات زیرساختی این طرح در حال حاضر شامل 18 طرح «در حال اجرا»، یک طرح «در دست مناقصه پیمانکار» و نیز 24 طرح «در حال مطالعه» است.

    مجری طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس با اشاره به اقدامات دیگر انجام شده در سال جاری تصریح کرد: رفع موانع تولید برای 19 واحد معدنی در استان گیلان، پذیرش 36 پرونده در روند صندوق بیمه سرمایه‌گذاری و پایش 222 معدن احیاشده سال 1401 در 11 استان، از جمله این اقدامات است.

    وی ادامه داد: معرفی 59 بسته پیشنهادی سرمایه‌گذاری شامل 329 محدوده در اختیار ادارات کل صمت استان‌ها، از دیگر فعالیت های صورت گرفته در راستای طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر