در جلسه تکریم و معارفه مدیرعامل لامرد و پارسیان تاکید شد:

جذب سرمایه اولویت منطقه ویژه اقتصادی لامرد

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: جذب سرمایه از اولویت های کشور و منطقه ویژه اقتصادی لامرد است.;

جذب سرمایه اولویت منطقه ویژه اقتصادی لامرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، خداداد غریب پور در جلسه تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت صنعتی و معدنی لامرد و پارسیان، سرمایه گذاری را یکی از اولویت های مهم این منطقه عنوان کرد.
    وی افزود:18 میلیارد یورو در بخش زیرساخت و سرمایه گذاری نیاز داریم بنابراین سرمایه گذاری نیز از اولویت های اصلی ایمیدرو و کشور در کنار سایر اولویت ها همچون اکتشاف ،آموزش و معادن کوچک است.

    طی این نشست، محمدآشفته آج بیشه به عنوان عضو هیات اجرایی سنگان منصوب شد. غریب پور از خدمات ارزنده و تلاش همیشگی آشفته طی 2 سال فعالیت درسمت مجری طرح لامرد و پارسیان قدردانی کرد.

    آشفته ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در مدت حضور در لامرد و پارسیان اظهار کرد: از آنجا که هر موفقیتی فردی نیست و نیروی انسانی شایسته ای در لامرد و پارسیان مشغول فعالیت هستند امیدوارم شاهد موفقیت های بیشتر در این منطقه باشیم.

    غریب پور با اشاره به تجارب فدایی دولت افزود: ویژگی های بارز فدایی دولت همچون ارتباطات خوب و توان بالا در جذب سرمایه گذار را دلیل این انتصاب است تا در این شرایط سخت شاهد توسعه سرمایه گذاری در منطقه لامرد باشیم.

    فدایی دولت نیز گفت: امیدوارم با توجه به نگاه رییس هیات عامل ایمیدرو در شرایط کنونی اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه آمریکا بتوانیم کارهای بزرگتری انجام دهیم و در این آزمون سربلند باشیم و برای منطقه لامرد نیز کاری انجام دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر