به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

نشست صمیمانه غریب پور با ایثارگران ایمیدرو

عصر معدن- جلسه تقدیر و پاسداشت از ایثارگران سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با حضور رییس هیات عامل این سازمان برگزار شد.;

نشست صمیمانه غریب پور با ایثارگران ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، در این نشست که جمعی از ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و رییس شورای فرهنگی ایمیدرو، حضور داشتند، رئیس هیات عامل ایمیدرو از رشادت های ایثارگران تقدیر کرد.
    خداداد غریب پور طی سخنانی گفت: یاد شهدا و ایثارگران را گرامی می داریم و قدردان کسانی هستیم که از جان خود گذشتند تا میهن اسلامی داشته باشیم.
    وی با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: مدیون مجاهدت مجاهدان راه حق و مدیون کسانی هستیم که جان برکف گذاشتند تا ما امروز با آرامش در کنار هم، کشوری دارای ثبات سیاسی و عزت اسلامی داشته باشیم.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: در ایمیدرو ما نه به عنوان شعار بلکه به عنوان یک باور، برای ایثارگران اولویت قائل هستیم.
    غریب پور اظهار داشت: طبق وعده هایی که داده شد، امتیازات قانونی در این سازمان مشمول ایثارگران سازمان شد و حقوقی که در قانون و دولت برای این عزیزان لحاظ شده بود را اعمال کردیم.
    رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه امیدوارم پروردگار روز به روز بر عزت نظام جمهوری اسلامی بیافزاید، گفت: عزت شما سرافرازان ایثارگر با عزت کشور گره خورده است و از خداوند می خواهیم در ادامه زندگی که با نشان ایثارگری سرافراز هستید، همراه با خانواده های گرامیتان در تمام مراحل زندگی نیز سلامت و سربلند باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر