رئیس هیات عامل ایمیدرو خبر داد:

تولید نخستین شمش فولاد غدیر نی‌ریز؛ به زودی

عصر معدن- معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو خبر داد: با راه اندازی واحد ریخته گری مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در آینده نزدیک، نخستین شمش فولاد این طرح استانی تولید می شود.;

تولید نخستین شمش فولاد غدیر نی‌ریز؛ به زودی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل ازروابط عمومی ایمیدرو، با توجه به در پیش بودن مرحله بهره برداری کامل واحد فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، محمدرضا موثقی‌نیا با حضور در این مجتمع (استان فارس)، در جریان عملیات یکی از ذوب‎‌های اولیه این شرکت قرار گرفت.

    یادآور می‌شود واحد ذوب مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در سال جاری، با موفقیت و پس از طی کردن استانداردهای سختگیرانه شرکت دانیلی ایتالیا، در مدار تولید پیوسته قرار گرفت.

    افتتاح نخستین کارخانه تصفیه پساب صنعتی طرح های فولادی استانی

    رئیس هیات عامل ایمیدرو نخستین کارخانه تصفیه پساب صنعتی طرح های فولادی هفت‌گانه استانی را در مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز افتتاح کرد.

    ظرفیت این کارخانه تصفیه پساب صنعتی، روزانه 2 هزار متر مکعب آب است و در برنامه توسعه ای کارخانه مذکور، افزایش ظرفیت پیش بینی شده است تا این مجتمع با کمترین میزان آلودگی مواجه شود و در رسته صنایع فولاد سبز قرار گیرد.

    بنا به این گزارش، مجتمع فولاد غدیر نی‏ریز از جمله 7 طرح تولید فولاد استانی تولید آهن اسفنجی و فولاد سازی، دارای ظرفیت تولید 800 هزار تن آهن اسفنجی و یک میلیون تن فولاد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر