مجری طرح تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات مناطق زغالدار خبر داد:

راه اندازی نخستین پایگاه امداد و نجات مناطق زغالدار تا پایان مهر

عصر معدن- مجری طرح تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات مناطق زغالدار کشور از راه اندازی نخستین پایگاه امداد و نجات مناطق زغالدار کشور (منطقه زغال سنگ طبس) تا پایان مهر خبر داد.;

راه اندازی نخستین پایگاه امداد و نجات مناطق زغالدار تا پایان مهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، پرهام خواجه پور با بیان این مطلب تصریح کرد: ایمیدرو با توجه به مخاطرات پیش روی فعالیت در معادن زغال سنگ، برنامه ریزی برای تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات در 3 منطقه زغالدار کشور (طبس، البرز مرکزی و کرمان) را در دستور کار قرار داد.

    وی افزود: پیشرفت طرح احداث پایگاه منطقه زغال سنگ طبس تا پایان خرداد از مرز 63 درصد گذشت و در حال حاضر، اقداماتی همچون نصب اسکلت ساختمان اداری، بتن ریزی ساختمان های درمانی و خدماتی، پد هلیکوپتر و ساختمان های جانبی در این پایگاه انجام شده است.

    پیش بینی راه اندازی 3 پایگاه دیگر تا پایان 1403

    مجری طرح تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات مناطق زغالدار کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پایگاه های امداد و نجات دیگر این طرح گفت: پایگاه امداد و نجات زغال سنگ کرمان در مرحله بتن ریزی (فونداسیون) است و پیش بینی شده تا پایان سال 1403 راه اندازی شود.

    وی ادامه داد: با توجه به پراکندگی معادن زغال سنگ استان مازندران، 2 منطقه (ناحیه سواد کوه و ناحیه چمستان آمل) برای احداث پایگاه امداد و نجات در نظر گرفته شد. اکنون پایگاه چمستان در حال نصب کانکس است. پایان ساخت این 2 پایگاه نیز اسفند سال جاری است.

    خریداری کل تجهیزات داخلی و خارجی

    خواجه پور با اشاره به روند خرید و تحویل تجهیزات مورد نیاز پایگاه های امداد و نجات مناطق زغال دار اظهار داشت: کل تجهیزات داخلی و اروپایی مورد نیاز، خریداری و تحویل پایگاه ها شده و بقیه تجهیزات تا پایان مهر امسال دریافت و بین پایگاه های امداد و نجات توزیع می شود.

    وی ادامه داد: بودجه خرید 16 ماشین آتش نشانی، آمبولانس و امداد برای پایگاه های امداد و نجات تخصیص داده شده و قرار است مناقصه خرید آن، تا پایان آبان انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر