رییس کمیسیون کشاورزی مجلس:

ایمیدرو نقش پیشرو در توسعه بخش معدن و صنایع معدنی منطقه کاشان دارد

عصر معدن- نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل و رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ایمیدرو نقش پیشرو در توسعه بخش معدن و صنایع معدنی منطقه کاشان ایفا کرده است.;

ایمیدرو نقش پیشرو در توسعه بخش معدن و صنایع معدنی منطقه کاشان دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از تسنیم، سید جواد ساداتی‌نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: ایمیدرو یک سازمان پیشرو و پیشران در حوزه معدنی و صنایع معدنی است که به رسالت ها و وظایف خود واقف بوده و با ایجاد زیرساخت های معادن، اکتشاف و توسعه صنایع کوچک معدنی، آنها را اجرا می کند.

    وی افزود: از ایمیدرو به ویژه از آقای غریب پور تشکر می کنم که از زمان ورود به ایمیدرو، این سازمان به وعده های خود عمل کرده است.

    نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل با اشاره به فعال شدن طرح های توسعه منطقه کاشان با ورود دکتر غریب  پور به ایمیدرو، گفت: فاز توسعه شرکت فولاد امیرکبیر مدت ها راکد بود و طی این سال ها، دو وزیر و سرپرست عوض شدند و اتفاق خاصی نیفتاد اما آقای غریب پور این گره را باز کرد و 12 شهریور، کلنگ آن به زمین زده شد.

    وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی کاشان نیز از جمله طرح های ایمیدرو است که از سال 84 راکد بود. با تلاش آقای غریب پور، عملیات اجرایی فاز نخست این منطقه، طی سال گذشته آغاز شد و تاکنون فنس کشی و دیوار کشی آن به مساحت 250 هکتار و نیز طراحی های اولیه و دریافت مجوزهای لازم انجام شده است.

    ساداتی‌نژاد اعلام کرد: طی مذاکرات صورت گرفته با رییس هیات عامل ایمیدرو در سال گذشته و نیز بازدید اخیر ایشان، برای سال 99 اعتبار مناسبی در حوزه زیرساخت منطقه ویژه کاشان در نظر گرفته شد. این اقدام، منطقه ویژه را به حرکت در می آورد.

    وی افزود: در اینجا سرمایه گذار فراوان داریم و موضوع آب، برق و گاز نیاز بود که با این میزان تامین اعتبار، منطقه کاشان، رونق فوق العاده ای را به خود خواهد دید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر