ولدخانی مطرح کرد:

ارتقای سطح مدیریت شرایط اضطراری از اولویت های پدافند غیرعامل در حوزه ایمنی ایمیدرو

عصر معدن- مدیر ایمنی بهداشت و محیط زیست ایمیدرو ارتقای سطح مدیریت شرایط اضطراری در شرکت های تابعه ایمیدرو را یکی از اولویت های پدافند غیرعامل این سازمان اعلام کرد.;

ارتقای سطح مدیریت شرایط اضطراری از اولویت های پدافند غیرعامل در حوزه ایمنی ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، امیر ولدخانی، مدیر ایمنی بهداشت و محیط زیست ایمیدرو امروز در سومین همایش ملی پدافندغیرعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت ارتقای سطح مدیریت شرایط اضطراری در شرکت های تابعه ایمیدرو را یکی از اولویت های پدافند غیرعامل این سازمان اعلام کرد و افزود: پروژه استقرار سیستم مدیریت شرایط اضطراری در سطح سازمان و واحدهای تابعه، اجرای اولین دوره مسابقات آتش نشانی وامداد و نجات در سطح معادن و صنایع معدنی کشور، تامین خودروهای آتش نشانی،آمبولانس و خودروهای گشت و بازرسی از دیگر برنامه های سال آینده ایمیدرو در حوزه پدافندغیرعامل در بخش ایمنی است.

    وی مهمترین چالش بخش ایمنی، بهداشت و محیط زیست در پدافند غیرعامل را نبود استانداردهای ملی درخصوص شرایط اضطراری دانست و گفت: از چالش های دیگر این حوزه می توان به ضعف در ایجاد ساختارهای مناسب در حوزه HSE، مشکلات ساخت و تجهیز پایگاه های امداد و نجات معادن زغالسنگ و راهبری آن و یکپارچه نبودن سیستم مدیریت پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در سطح محلی، استانی و کشوری است.

    ولدخانی به برگزاری دوره هفتم ممیزی عملکرد سالانه HSEدر 52 واحد اشاره کرد و تصریح کرد: عملکرد واحدها در مدیریت شرایط اضطراری 54.5 درصد است که برنامه ارتقای آن طی سال آینده تا 75 درصد از اولویت های این مدیریت است.

    طی این همایش، صداقت مهر، جانشین وزیر و رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت صمت بر لزوم اجرای دستورالعمل های ابلاغی سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف در این حوزه تامین امنیت کسب و کارهای بخش خصوصی است.

    برنامه تشکیل کمیته های پافندغیرعامل
    وی با اشاره به نقش مهم و موثر وزارت صمت در پدافند غیرعامل از تشکیل کمیته های پدافند غیرعامل در تمامی حوزه های وزارت صنعت، معدن و تجارت ازجمله ایمیدرو، ایدرو و... خبر داد.

    سومین همایش ملی پدافند غیرعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو ، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت صمت و برخی مدیران این حوزه در ایمیدرو برگزار شد که طی آن از سازمان ها و افراد برتر در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر شد.

    طی این مراسم ایمیدرو به عنوان سازمان برتر حوزه پدافند غیرعامل معرفی و از محمدعلی صوفی مدیرکل حراست مرکزی این سازمان قدردانی شد. منطقه ویژه اقتصادی و فلزی خلیج فارس، شرکت آلومینای ایران، شرکت خودروسازی سایپا و شرکت فولاد امیرکبیر کاشان و برخی مدیران از جمله منیژه غلامرضایی مدیر زیرساخت ایمیدرو، امیر ولدخانی، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو، علی رسولیان مشاور وزیرصمت نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر