غریب پور اعلام کرد:

به زودی تفاهم نامه همکاری پژوهشی ایمیدرو با انجمن مهندسی معدن امضا می‌شود

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان به زودی تفاهم نامه همکاری با انجمن مهندسی معدن ایران را برای اجرای پروژه های پژوهشی امضا می کند.;

به زودی تفاهم نامه همکاری پژوهشی ایمیدرو با انجمن مهندسی معدن امضا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خداداد غریب پور در نشست اعضای انجمن مهندسی معدن ایران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ایمیدرو حمایت از پروژه های کاربردی در بخش معدن و صنایع معدنی را جزو اهداف خود می داند و زمینه های همکاری با تشکل ها و دانشگاه ها را در این بخش فراهم می کند.

    وی ادامه داد: ایمیدرو در حوزه پژوهش به عنوان نهاد حاکمیتی، ایفای نقش می کند و در نظر دارد نیازهای پژوهشی بخش معدن و صنایع معدنی را به حوزه های تخصصی واگذار کند.

    رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: دستور کار همکاری با انجمن مهندسی معدن ایران تهیه شده و به زودی تفاهم نامه همکاری با این انجمن برای انتشار نشریه فرآوری مواد معدنی منعقد خواهد شد.

    وی ادامه داد: در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست و حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا نیز تفاهم نامه هایی منعقد و به قرارداد تبدیل خواهد شد.

    زمینه های همکاری انجمن و ایمیدرو

    احمد رضا صیادی، رئیس انجمن مهندسی معدن ایران در این نشست گفت: این انجمن با توجه به ظرفیت های موجود می تواند در زمینه های آموزشی و پژوهشی نظیر «آموزش های کارشناسان ارشد و مدیران میانی»، «برقراری ارتباط با استادان بین المللی برای برگزاری سمینار و دوره و کارگاه در ایمیدرو» و«کمک به برقراری ارتباط ایمیدرو با دانشگاه های معتبر و انجمن ها در جهان» همکاری کند.

    وی ادامه داد: از دیگر زمینه های همکاری این انجمن با ایمیدرو شامل تشکیل کارگروه هایی برای «مطالعات تطبیقی موردنیاز صنعت معدن»، «انجام پروژه های پژوهشی»، «انجام پژوهش های کاربردی با هدف کاهش هزینه، افزایش سود و بهبود بهره وری» و «سودهی پایان نامه ها و رساله های دکتری متناسب با چالش های بخش معدن و نیازهای ایمیدرو» است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر