رییس هیات عامل ایمیدرو:

تولید در سنگان افزایش می یابد

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: به رغم وجود مشکلات و محدودیت هایی همچون قطعی برق و احتمالا کمبود گاز در فصل زمستان؛ میزان تولید در مجتمع سنگان در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت.;

تولید در سنگان افزایش می یابد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی نیا که به منظور بازدید از طرح ها، پروژه ها و پایش اقدامات انجام شده به سنگان سفر کرده است؛ افزود: افزایش میزان برداشت ذخایر معدنی در افزایش میزان تولید محصولات صنایع معدنی تاثیرگذار است.

    موثقی نیا گفت: با توجه به افزایش برداشت ذخایر معدنی در سال جاری؛ شاهد رشد تولید در این حوزه خواهیم بود.

    وی ادامه داد: پیش بینی می شود بیش از 10 درصد افزایش برداشت از منابع معدنی را خواهیم داشت.

    جاده سنگان-تربت حیدریه

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در زمینه جاده سنگان – تربت حیدریه قبلا تفاهمنامه ای بین ایمیدرو و وزارت راه منعقد شده است. برنامه احداث این جاده به طول 160 کیلومتر در حوزه خواف و شهرهای اطراف؛ مورد توجه ایمیدرو است.

    موثقی نیا افزود: در این راستا سرمایه گذاران معدنی سنگان بخشی از تعهدات خود را انجام داده اند. امیدواریم تا وزارت راه نیز با انجام تعهدات خود؛ اجرای برنامه ها را سرعت بخشد.

    موثقی نیا طی این برنامه، طی گفت و گویی با مدیران و کارشناسان مجتنع، از بخش های معدن، عملیات اتشباری و کارخانه های کنسانتره و گندله سازی دیدن کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر