موثقی نیا در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی لامرد:

مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو به دنبال افزایش درآمد باشند

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: مناطق ویژه اقتصادی لامرد و پارسیان به دنبال راهکارهای افزایش درآمد باشند و این مجموعه ها باید با یک برنامه زمانبندی به درآمدزایی مورد انتظار برسند.;

مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو به دنبال افزایش درآمد باشند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی نیا عصر امروز در بازدید از مناطق ویژه اقتصادی پارسیان و لامرد، طی سخنانی افزود: سرمایه بلااستفاده در کشور بسیار است و باید به دنبال جذب آن در جهت توسعه این حوزه و کشور باشیم.

    وی گفت: بسیاری از مردم لامرد در کشورهای اطراف خلیج فارس زندگی می کنند و باید فرصتی فراهم شود تا سرمایه گذاران در قالب کنسرسیوم در این مناطق سرمایه گذاری کنند.

    موثقی نیا با بیان اینکه ایمیدرو حمایت لازم را در زمینه قوانین برای جذب سرمایه گذار خواهد داشت، عنوان کرد: ما در ایمیدرو مصمم به توسعه معادن و صنایع معدنی کشور هستیم و در این زمینه مناطق ویژه اقتصادی ابزارهایی در راستای توسعه واردات، صادرات، انتقال تکنولوژی و... هستند که یک مزیت به شمار می رود.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: بنابراین باید این مناطق توسعه یابد تا این موضوع به توسعه معدن و صنایع معدنی تسری یابد.

    وی اعلام کرد: با توجه به عقب ماندگی در حوزه معدن به تعبیر رهبر معظم انقلاب؛ برای جبران آن نیاز به انقلاب معدنی داریم. امیدواریم با اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو مناطق ویژه اقتصادی؛ بیش از پیش شاهد توسعه در این حوزه باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر